Gå til innhold

Er blitt såååå forkjøla!!


Gjest

Anbefalte innlegg

I tillegg til alle andre plager er jeg blitt kjempeforkjøla!! Vondt i hodet, tett i nesen og alt som følger med! er det lov og bruke saltvannspray i nesen?? Hva med Paracet??? Svare meg..jeg blir gal!!! Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Saltvann er kjempebra. Jeg er i samme situasjon. Har måtte ty til nesespray men prøver å moderere meg. Når det gjelder Paracet prøver jeg å holde meg unna. Har til nå tatt en i dette svangerskapet. Er i 12 uke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me toooooooo!!! Har ligget med feber, sår hals, vondt i hodet, tett nese osv (=bihulebetennelse) i tre dager nå! Ringte til slutt jordmortelefonen her på BIM og fikk til råd å dra til legen og få antibiotika i og med at man tar lenger tid for å komme seg over slikt når man er gravid. Hun sa jeg bare måtte ta paracet - bruk dosen beskrevet for voksne. Dro dermed på legevakten i går, men hun ville ikke skrive ut antibiotika da hun mente det var ugunstig å begynne på så langvarig antibiotikakur så tidlig i svangerskapet (er 6 + 5), så hun sendte meg hjem med sykemelding og ba meg bruke paracet og saltvannsspray.

 

God bedring! :o)

Trøsteklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for svar jenter! Dere har reddet meg! Kanskje jeg passer litt på med Paraceten men saltvann tror jeg at jeg må ha en dose av!! Riktig god bedring til dere!

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har òg blitt skikkelig forkjøla, men det sitter bare i nesa på meg da! =P

Kom plutselig over natta, våkna opp med potte tett nese og nyser HELE tiden!

 

*sliiiitsomt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...