Gå til innhold

Karimor1

aug-mamma ble novembermamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Trist å høre at du har hatt en MA..

Hvor mange uker hadde du vært nå?Vet du i hvilken uke fosteret døde?Har du barn fra før?

Min MA ble som sagt oppdaget i uke 19, og fosteret hadde dødd rundt uke 14. Rett etter dette ble oppdaget fikk jeg en pille som skulle virke ca 24 timer. Fikk reise hjem. Dagen etter fikk jeg tabletter hver 3 time som skulle få fosteret ut.

Nå vet jeg ikke hvor langt du var på vei, men disse smertene kan ikke sammenlignes med fødselsmerter hvis du har vært bort i det. Det er som en vond mens og du får masse smertestillende. Det er ikke vondt hele tiden, det er bare like før fosteret kommer ut det er som en vond mens. Hvis du har mulighet til det er det veldig godt å ha kjæresten med seg, min avspaserte og var hos meg hele dagen.

De sa til meg på sykehuset at noen tok det et par timer med, mens hos andre tok det mange timer (hos meg tok det ca 7 timer og det var ca 1-2 timer det var vondt)

Vet så inderlig godt hva du går gjennom nå, og alle reagerer vi på forskjellige måter, men jeg har ihvertfall kommet meg veldig på bare en uke, jeg er klar og innstilt på prøve igjen..For meg har det hjulpet å være åpen blant venner og bekjente, hatt litt mye å gjøre uten å stresse og vært mye sosial slik at ikke jeg har hatt tid til å sitte så mye å gruble..selv om jeg har hatt lyst til det mange ganger..

Vist du lurer på noe må du bare spørre..

Varm klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...