Bobine Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Noen som har noen bra anti-kvlame triks? Det eneste jeg har, er cola, men jeg kommer jo til å legge på meg vannvittig hvis jeg må bruke det trikset i månedsvis.. Noen som har prøvd sånn armbånd? Hva heter det egentlig, hvor får man tak idet? Hva koster det, og ikke minst: VIRKER det?
Kaisa75 Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Selv har jeg drukket appelsinjuice eller spist et salt kjeks, og det har hjulpet meg, gjerne kombinert med aa legge seg litt ned til det gaar over. Har ikke proevd det selv men har ofte hoert anbefalt ingefaer (f.eks som te) mot kvalme. Hva med aa drikke litt cola light, om du er redd for aa legge paa deg? Lykke til videre!
Emo girl Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 akupunktur!!! eneste som har virket på meg. etter 3 behandlinger var kvalmen nesten borte.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Eplejuice funker for meg, men jeg har det ikke så ille.
Freba - jente08+termin 04/11 Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Jeg har spist tørket ingefær med sukker på fra grønnsak butikk og også laget ingefær te (fersk ingefær kuttes opp i biter - hell varmt vann over og ta event. litt honning i). I tillegg er det viktig å spise regelmessig. Da blir det bedre.
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 jeg brukte armbånd, kjøpt på apoteket. vet ikke prisen siden en kollega kjøpte det til meg....snill som hun var:) 150-200kr mener jeg å huske jeg har observert de til! de har jo en historie tilbake i tid da sjømenn ble dårlige utpå sjøen, bandt de hyssing rundt en liten stein, og bandt dette så rundt håndleddet sånn at steinen presset mot hovedpulsåra-området. dette hadde visst stor/god effekt... det funka på meg, men KAN jo ha noe med at jeg var så innstilt på at det SKULLE virke.. verdt å prøve hvertfall! ellers drakk jeg bringebærblad te, kjøpt på helsekosten + lufta leil veldig godt hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå