Gå til innhold

Hvor blir den brune stripen av?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er gravid for 3. gang og har allerede fått god mage. Men lurer på når den mørke stripen på magen kommer. Kan ikke huske når den kom sist. Hva med dere andre. Har dere fått en slik stripe? Har også hørt at stripen er en indikator på hvilket kjønn det blir. Det er jo sikkert bare tull... Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke stripen før slutten av forrige svangerskap... det er vel forskjellig fra gang til gang og person til person..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Jeg er i 18+1 nå, og har hatt en lysebrun stripe på magen i flere uker.. 5-6 uker i alle fall..

 

men den er ikke godt synlig da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er i uke 21 og har ikke fått noen stripe ennå, men regner heller ikke med å få det....

Har 2 barn fra før av, men har ALDRI hatt noen slik stripe.... Navlen kom heller ikke ut de 2 andre gangene. Har ikke hørt noe om at stripa skal indikere kjønn, men kan jo nevne at det er 2 gutter jeg har da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19+0 og har ingen antydning til sånn stripe. Har ikke vært gravid før, så jeg vet ikke om den kommer til å komme eller ikke, men det blir spennende å se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 uker med nr to og har heller ikke fått den. fikk den sist, husker ikke når, men at det tok litt tid før den kom ialle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...