Gå til innhold

Farge på vogn

Anbefalte innlegg

Vi har bestemt oss for emmaljunga duo edge-vogn. Men jeg er i tvil om hvilken farge jeg liker best! Hva synes dere: mørk blå med beige felt, svart med beige felt eller beige vogn med copper-felt. På den beige vogna er det blant annet copper under slik at det vil hindre en del skitt på vogna.

Tenker på at jeg har termin helt i slutten av januar så babyen kan jo fort vente til ut i februar med å komme. Da er det jo snart vår og sommer. Da er det kanskje hyggelig med en vogn som ikke er så mørk? Eller? Også vet vi ikke om det er gutt eller jente så greit at vogna passer til både rosa og blått :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10169709-farge-p%C3%A5-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har bestilt Emmaljunga duo edge vogna i brun og svart.Både jeg ogsamboer synes den var veldig fin. Vi vurderte lenge den svarte med beige felt, den er ny for året men endte altså med svart og brun. utrolig mange fine farger, synes det var vanskelig å velge.

Annonse

Takk for alle innspill :-) Har fortsatt ikke bestemt meg, men får se etter ultralyden i morgen. Da skal vi gå å bestille vogn. Kanskje det blir lettere da:-) De har i hvertfall fargeprøve i butikken og det er kjekt. Fargene på nettsiden er litt misvisende på enkelte av modellene. Men blir nok bra uansett hvilken farge det blir! :-)

Fortsatt frustrert her! Tror jeg lider av beslutningsvegring! :-) Til dere som kunne tenke dere fargen Jungle. Har dere sett fargen i virkeligheten eller kun på nettsiden? Fargen er nemlig helt annerledes når man ser fargeprøvene og jeg er redd den kanskje blir noe mørk. Samtidig tror jeg den er praktisk i forhold til skitt og sånt. Står nå mellom den og Copper - som også er mørkere enn den virker på nettsiden. Er helt beige.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...