Gå til innhold

Snøfilla å alle dere andre som husker meg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere??? Lenge siden jeg har vært innom her nå... Å tenker mye på dere her inne... Fortsetter å krysse fingre for dere...

Å fruen 77 da som klarte dette på egenhånd!!!! gratulerer!!!!

Litt om oss da... Jenta mi blir om ei uke 9mnd!!! Gjett om tiden går fort... Synes ikke det er lenge siden ruge tiden før svar... Koser oss masse om dagen... Hu krabber i fullfart å jeg har masse og henge fingrene i kan man si... :))

Så ikke gi opp... Det er værdt alt strevet... :))

Ønsker dere alle lykke til...

Nye bilder under mitt navn... :))

Klem fra

Fortsetter under...

Skrevet

HEEEEEEI!!!!!!!!!

Å så koselig å høre fra deg!!!NEI!tenk at hun har blitt såååå stor da!

Herregud,synes jo ikke at det er såååå lenge siden du var gravid!

Hihihi-ja tenk at vi klarte deg selv!!!

Jeg måtte ta en ny test i dag,for jeg tror IKKE det er sant!hehehe

og JA den var jammen positiv den å!

Er i dyp sjokk kan man si!

Fortsett å nyte tiden,og kos deg i varmen som ENDELIG kom!!!

Mange mange klemmer.

Nå skal jeg gå inn å se på bilder!

Skrevet

Så koselig å høre fra deg da :o))) og at alt er bra!!!

Ja tiden går fort og det er jo synd for oss som fremdeles er her hehe.. men sånn er livet.. vi kan ikke gi oss, en dag blir vi mamma vi også (håper jeg )..

Masse lykke til videre og kos deg masse...

Skrevet

Heia vennen-

så koselig !

Er det virkelig snart ett år siden snuppa kom?

Hun er jo bare så god da.Du er kjempeheldig !

Er her enda,men har nytt håp i uke 40 :o)

Skrevet

Hei!

Er inne og snoker titt og ofte, jeg da, og har tenkt på deg av og til. Vi var jo inne samtidig, og gutten min blir ni mnd 15/9. Han krabber også rundt, har ålt siden han var fire mnd, og reist seg og gått langs møblene siden han var 6. Krabbe begynte han ikke med før han var 7 mnd. Nå er han en ertekrok som åpner skuffer og skap og drar ut innholdet. Full fart her også, med andre ord, men klager ikke :o) Synes heller ikke det er lenge siden det nærmet seg testdag.

Vi har tenkt til å starte med fryseforsøk rundt nyttår, når Tim er rundt et år. Litt synd å måtte slutte å amme pga det, men ønsker å komme igang så fort som mulig siden vi ikke kan belage oss på å være like heldige denne gangen som sist.

Bra å høre at dere har det fint!

Kos dere videre med underne deres, det var vel siste forsøket dere skulle gjennom det klaffet på med jenta, var det ikke?? Og så har dere en gutt som er rundt 8?

Klem fra

jons og Tim

Skrevet

Hei å lykke til alle smmen... :))

Hei jons...

Artig å høre at det går bra med dere også... :))

Stemmer det at dette var siste forsøk ja... Så godt det klaffet å at jenta vi ventet på kom... :))

Hu er kjempe nydlig... å snill.. men utforsker den store værden nå... Alt er spennende... :))

Lykke til med forsøk til vinteren da... :)) Skal følge med litt frem over... :))

Klem

Annonse

Skrevet

Hei Annemor:-)

Jeg stikker innom her av og til. Er ikke aktiv prøver nå, men ligger i startgropa for nytt forsøk i utlandet bare jeg jeg kommer meg over den verste forsøks-vegringen. Etter 3 (4) nedturer det siste året møtte jeg litt veggen i våres og fant ut at verken kropp, sjel eller forhold hadde godt av å rase videre med stadig nye opp-og-ned-turer.

Vi vil til utlandte for å sjekke om eggene mine er "liv laga", men innerst inne er det en liten stemme som hvisker til meg at det er de nok ikke... I så fall blir det å sette i gang adopsjonsprosessen på nyåret. For barn SKAL vi ha - enten på den ene eller andre måten:-)

Lykke til med go'-jenta!

Klemmer fra

Skrevet

Hei Annemor!

Husker deg jeg vet du! Selv er jeg innom her å leser bare av og til, holder til inne på Ønskebarn sammen med de andre ED damene jeg nå. Måtte innom å titte på bildene av go'jenta di, og hun er jo bare

såååå søt! Tenk at hun alt har blitt 9mnd, - husker så godt da du testet positivt.

Selv har jeg ikke lykkes enda, og har fortsatt ED karusellen i Spania

etter at jeg ikke hadde flere egg igjen i Finland. Det var kortere ventetid på donor i Spania så da var valget enkelt. Hadde forsøk der nede med ferske egg i juni, og nedover for hysteroscopi nå i august for å sjekke ut noen flekker de hadde sett ved forrige innsetting. Heldigvis var det ingen ting galt så da blir det fryseforsøk i oktober. Har 5 egg på frys.

Etter 7 innsettinger og 3 forbredende runder med hormoner hvor det ikke ble innsetting, er jeg forferdelig sliten..... Gikk på en smell nå etter siste forsøket i juni og har vært sykmeldt siden starten av juli. Sliter så med å få slimhinnen til å bli tykk nok, så jeg må gå på ekstremt høye doser med østrogen og det tar helt knekken på meg. Blir det ikke noe av de eggene vi har igjen på frys, spørs det om løpet er kjørt for vår del. Orker ikke tenke tanken, så derfor håper jeg inderlig det blir klaff nå i høst.

Koselig med en oppdatering fra deg, og nyt dagene med den lille tulla di!

Klemmer fra

Skrevet

Hei igjen.

Er ganske spent på det å skulle ta til med nye forsøk, vet jo at vi ikke kan forvente at det skal klaffe på første forsøk igjen, men klarer ikke helt å ta det inn at vi kanskje må gjennom en hel drøss av forsøk for å få et lillesøsken til gutten vår. Blir nok litt mer aktiv når tiden nærmer seg, må jo først slutte å amme, da...

Nydelig jente du har, forresten :o)

Skrevet

Hei snøfilla... :))

Jeg leste her inne om dine forsøk... Ble kjempe lei meg på dine vegne... Håper de utretter mirakel i utlandet... :)))))) Ellers så er det som du sier ett alternativ å adoptere... Det er barn som så sårt trenger foreldre der ute... så barn blir det uansett ja... :)) Ønsker deg kjempe masse lykke til vidre... :)))

Klem fra anne mor

Hei spira... :))

Var godt å høre fra deg... :)) Håper virkelig det går bra med deg i spania... :)) Kommer til å følge med her inne å se hvordan det går med dere alle som støttet meg... :))

Blir liksom hengende igjen litt her jeg da selv om jeg nå er ferdig med å få barn... Er kjempe glad for de to jeg har... :))

*********Krysser det jeg har for deg...

Klem fra Anne Mor

Hei jons... :))

Ja da har vesla bikket 9 mnd... :)) Tenk så fort store de blir... :))

Håper du har like flaks på neste forsøk også... Det er så spennende... :))

Kommer til å legge inn nye bilder etter hvert... :)) Men legger inn en meld om opdatering fra oss da... :))

Ønsker dere alle massssssssse lykke til vidre... :)))))

Klem fra

Skrevet

hei anne mor er det du som jeg har fulgt med på som hører til i porsgrunn

Skrevet

Hei... Nei jeg hører til på riksen jeg da... :))

Trur det er flere anne mor her inne...

Skrevet

ok må gratulere deg med jentungen alikevel :-)

Annonse

Skrevet

Takk for det... :))

Skrevet

hei allesammen, og hei annemor! kjempelenge siden! fint å høre at det går bra med deg! ;) er du her inne nå av og til eller er det en engangs? ;) travelt om dagene ja, vet alt om det... :) Alfred er 9 måneder på 9/9, og er jo selvsagt verdens skjønneste. :)

nå skal jeg inn og se på bilder!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...