Gå til innhold

Kristiansand med termin i feb?:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det blir spennende =) Jeg er 21 (22 i nov). Tror jeg får jente jeg altså! Hva tror du at du får? Men det går jo så treigt!! Vil på ultralyd nå! Hehe. Husker du hva jordmoren din het? Lurer på om hun jeg skulle til het Brit eller Berit eller noe?!

Annonse

Jeg fikk ikke navnet på jordmoren, så det vet jeg ikke. Jeg har en liten feeling på jente jeg også, men det er sikkert fordi alle tror det, og da blir man vel litt påvirket:-) Hva het den linken med treff i Krsand?

Hva studerer dere forresten?

leste noe om treff ja, hadde jo vært moro det:) får se hva jeg får til..

nja, jeg er ikke helt sikker på hvor stor jeg vil si den har blitt - var litt god å rund før graviditeten;p hehe men ja, jeg merker at formen på magen har forandret seg betraktelig:) har du fått mage da?

Annonse

Hei!

Det gikk veldig greit, du tar med urinprøve ja. Var der i ca en halv time, og pratet om typisk ting som skjer med kroppen under graviditeten, hva man bør spise, trening, permisjon osv.. Så fikk vi høre hjertet til lille gullet slå, det var stort! Fikk tårer i øynene, så for meg den lille akrobaten svømmende rundt der inne, hehe. Gled deg:-)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...