Gå til innhold

Ciao Ciao-treff

gingerangel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk til alle ja, det var hyggelig å treffe gamle og nye modne gravide

Og takk til litenspire for at du kjørte meg hjem :-)

Tør jeg foreslå et sted med mykere stoler neste gang:)

Min yndlings restaurant i Oslo er Dinner, selv om det er en stund siden jeg var der nå. Den ligger i Stortingsgata ved siden av Filmteateret. De har holdt på i 10-15 år og server aldeles nydelig szechuansk mat (en type kinesisk).

Prisnivået er nok noe høyere enn på CiaoCiao, men maten er nydelig, stolene bedre og servicen bra.

Får alltid karakter 5-6 i anmeldelser.

Annonse

Veldig hyggelig å treffe dere alle sammen, håper alle rekker et treff til da ü.

Både Dinner og Ylajali er gode forslag, ganske dyre men med utmerket mat. Dinner pusset opp i kjelleren sist jeg var der, (beg.av juli) så hvis de ikke er ferdige med det må vi bestille i god tid, og ja de har gode stoler/sofaer. Husker ikke helt hvordan stolene på Ylajali er jeg, synes begge er gode forslag. Dinner er nærmest med tanke på off.kom, men det er ikke langt til 37 bussen fra Ylajali heller.

Stolene på Ciao Ciao var definitivt harde!

Synes Dinner er en god ide, litt dyrt, men så lenge alle vet det på forhånd vet man jo hva man går til.

Det store flertallet får større og større mager framover så vi bør ta hensyn til tilgjengelighet og komfort.

Hvis ingen kommer med noen motforstillinger foreslår jeg at jeg reserverer et bord på Dinner til 8 personer onsdag 12.09.07 kl 17.30 - og eventuellt justerer antallet noen dager før hvis det endres betraktelig.

OK?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...