Gå til innhold

sååååå oppblåst!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ååå herregud jeg er såå oppblåst. Og ettersom jeg har litt mage fra før ser jeg super gravid når jeg ikke klarer å holde den inn:( Phuu..tungt å puste og er bare i uke 6...slitsomt og flaut med 4 mnders mage nå!

Please si at det er fler der ute.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, kjenner meg godt igjen i det du forteller. Er også i uke 6 og på ettermiddagene er jeg så oppblåst at magen står som en tutt :) erker at det hjelper å spise mye grønnsaker og fiber, og å gå en liten tur etter middagen :) Selv om det er tungt å tvinge seg opp fra sofaen (er så trøtt jeg da) så er det verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen! Det var faktisk det første tegnet jeg hadde da jeg skjønte at jeg var gravid. Ble oppblåst av alt uansett hva jeg spiste i de dagene jeg ventet på mensen. Er 7+5 nå og sliter med det enda.. Har hatt problemer med det også når jeg ikke var gravid men ikke på langt nær så ille!

Har brukt litt benefiber tidligere, men noen som vet om det er noe særlig å bruke sånt når man er gravid?

 

Er enig i at det ikke er noe særlig å gå rundt å se ut som man er fem måneder på vei når liksom ingen skal vite noe enda..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, føle meg såå igjen..e 6 uke eg åsså, og har skikkelig mage når man slapper av.. slitsomt å gå rundt å holde inne.. men vil jo ikkje gå rundt å se ut som eg e 4mnd på vei..

 

buksen presse på og det e ubehagelig... lure på om eg må kjøpe nån større bukse???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+4 og har fått utrolig oppblåst mave. Er slank og normalt godt trent og er veldig overasket av at det går så fort. Hva er det som tar plass? Luft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...