Sidonia Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Jeg er gravid! Begynte på spray for nedregulering til vårt første forsøk den 10 august, og i går lyste to streker mot meg på graviditetstesten. Tok en ny CB-digital i morges. Ingen tvil, der kom "GRAVID" opp i displayet med en gang. Er det mulig å være så heldig? Jeg er 40 år, og har en flott sønn på 2,5 år. Nå skulle vi ut med nesten 45 000 kroner til Volvat for 1. forsøk. Så går jeg altså hen og blir gravid på egen hånd på siste mulige eggløsning. ER så utrolig glad, og samtidig kjemperedd. Har mistet to ganger før i uke 12 og uke 14, så jeg krysser fingrene for at det skal gå bra denne gangen og at jeg igjen skal bli mamma i april/mai neste år. Drysser babystøv og hormoner over alle prøvere og slitere og håper dere snart kan oppleve det samme som meg. Klem fra utrolig glad
ikø29 Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Fantastisk:-) Gratulera så mykje!! Eg kryssar fingrane for at det går bra vidare i svangerskapet :-)
CosmoGirl Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Gratulerer så masse!!!! Så fantastisk da. Lykke til videre :-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Herlig... gratulerer så mye!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå