Gå til innhold

Gravid IGJEN, og har en baby på 4 mnd!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tror jeg velger å være anonym foreløpig. Fikk meg ett sjokk, da jeg tok en test i morrest. Den ble positiv før jeg fikk tissa ferdig på den. Brukte minipillen etter fødselen, men blødde noe voldsomt med den. Bestilte ny time hos legen for å få p-piller, men kom til å tenke på at jeg ikke har hatt mens sia tidlig i juli engang.Hakke peiling på datoen...

Så nå er jeg gravid igjen, og er i tvil hva jeg skal gjøre. Er bekymret med tanke på 2 tette SV, helt forvirret nå.

Noen som har blitt gravide veldig fort etter fødsel, hva gjorde dere?

Kan noen legge det ut på skarvle for meg? Vil høre hva andre mener om å få to veldig tette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei! samme situasjon... når mini var 4mnd klarte vi det igjen ja. er to mnd på vei nå! skikkelig blandede følelser, kommer til å bli utrolig tungt!! svigermor sier at de første årene blir knallharde, så etter det blir det bare gøy. da har de lekekamerat hele tiden. To svangerskap tette ja... på'an igjen følelse... jeg syntes det er tungt å gå runt å være trøtt og kvalm med lillegutt på armen! har ikke fortalt det til mine foreldre enda, har ikke klart det! uff... mamma kommer til å bli laaaang i maska!

oi, ble litt langt dette nå :P men godt å tømme seg litt!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff gruer meg til å si det til mora mi, ho kommer til å fly i flint:(

Så du er 2 mnd på vei da? Har du sagt det til noen? Hva sa de da? Mannen min ble helt stum, og sa nesten ingenting...Han har 2 ifra før, jeg har ei ifra før, og så har vi den lille på 4 mnd...Hærregud, går dette ann? Vet noen her inne at du er gravid igjen, eller skal du vente med å si det?

Må nesten le litt, bra vi er flere da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svarer litt sent jeg nå.. ja, to mnd ca. jeg og samboeren min har fortalt det til hans foreldre. de syntes jo bare dette er veldig gøy! jeg er 21, så mamma har liksom akkurat kommet over sjokket av at lillejenta hennes har blitt mor. er ikke ferdig med studiene eller noe, så frykter hun kommer til å få hjertefeil :P men men... tror jeg skal si det til helgen. går neppe an å skjule det så veldig lenge... magen plopper meeeget fort ut! hadde virkelig gått ned etter forrige fødsel, så føler jeg ser veldig gravid ut allerede..

er jo helt utrolig :P at det går an... haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Dere ble gravid litt raskere enn meg da,jeg har ei lita ei som ble 9 mnd i dag,og i juli ble jeg gravid med nummer 2,var planlagt på en måte men ikke så fort,slutta på p-pillen i juni...og tenkte at dette kommer til å ta lang tid,for det tok litt tid med 1.før vi fikk d til.mn denne satt me rekordfart:)

Vi har heller ikke fortalt d til noen enda,søstra til mann min fann d ut,fordi jeg hadde glemt å gjemme ul bilde fra uke 8,men hun har lovt å holde tett:)

Men jeg skal si d som d er og d er at jeg tror det er mange som blir gravid veldig fort etter 1 mann...flere jeg kjenner har i hverfall blitt d..

 

Oii,ble litt langt dette men håper dere blir litt klarere i toppen av d:)

Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg trekker på smilebåndet og kan kun svare for meg selv og ikke mamsen min. Jeg har en bror som er 11 mnd eldre enn meg. Det jeg kan si er at jeg har gjennom hele oppveksten hatt en KNALL lekekammerat, vi var sammen som erteris hele tiden hjemme (vi delte soverom fram til ungdomsskolen), på skolen, i ferier m.m.

 

Men, jeg beundrer selvfølgelig min mor som var så ung (20 år) som fikk to barn så tette.. kan ikke ha vært lett. Jeg har aldri hørt henne klage over det. . . ikke rart hun har jo to flotte barn ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en søster som er 11 mnd yngre enn meg, og det er helt fantastisk! Kunne ikke hatt en bedre venninne, og vi har alltid hatt hverandre i oppveksten, både på godt og vondt. Det finnes ingen i hele verden jeg er så nærme som henne. Så selv om det garantert er knalltøft i begynnelsen, så tror jeg tette søsken er det beste man kan ha i det lange løp. Ville absolutt gjort det samme selv, men vi får nå se nå når førstemann kommer, om jeg orker en til så fort eller ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hørtes kjempe kjekt ut. så flott at dere er så gode venner.

jeg for min del har ikke vært like heldig. min søster og jeg er født samme året. Jeg i februar og huni desember. Vi har aldri vært noe særlig gode venner. Eller vi er jo søstre da. Men mamma og pappa har alltid sagt at vi krangler for mye. o det gjør vi også. Hun er så himmla irriterende så altfor ofte.. Vi har gått i samme klasse og, og har hatt helr forskjellige venner. Jeg tror egentlig at det kommer litt an på. Personligheten spiller en stor rolle.

Jeg kjenner søsken som det er 4 år mellom og mer eller mindre som er kjempe gode venner med hverandre. Mye mer enn meg og søster min..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...