Gå til innhold

Søknad på stilling som assistent ved sykehjem/omsorgsbolig. Hjelp?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bør jeg få med?

Jeg har ingen erfaring, men ønsker å jobbe med mennesker. Jeg har aldri skrevet en sånn søknad og håper at noen kan hjelpe meg? :-)

Fortsetter under...

Skrevet

er det slik fri søknadskriving da? Dei fleste kommuner har søknadsjema på dette.......

Skrevet

Ja jeg tenkte å gå innom med en søknad. Er vel ikke helt teit det?

Skrevet

På Word kan du søke opp maler for jobbsøknader og cv`er. Lykke til!

Skrevet

Få med:

Hva er din motivasjon for å skulle jobbe der? Hva kan du bidra med? Hvordan er du å samarbeide med? Hvordan vil andre betegne deg som person... blant annet. Finnes vel maler på nettet (aetat eller noe)

Husk CV! Cv og søknad skal også utfylle hverandre. Husk referanse - må spørres på forhånd,

Ha flg med i CV: personlige opplysninger (navn, alder, f.dato, sivil status, tlf, mail)

Skole, jobberfaring, kurs/verv, interesser er ok å ha med + personlige egenskaper. Bilde er positivt!

Lykke til!

Skrevet

Da jeg søkte jobb på sykehjem dro jeg bare innom å snakket med avdelingsleder. Spurte om de trengte folk (det gjør de alltid) og sa det at jeg ikke hadde vært i en sånn jobb før, men at jeg likte å jobbe med mennesker osv. Eneste ho gjorde var å spørre når jeg kunne begynne på opplæring... Har jobba der snart ett år nå =)

Lykke til!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...