frukten Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 lurer på det er noen av dere som går på ullevål.jeg gjør det.å ved vårt første forsøk for 2 år siden ,hadde jeg skikkelig vondt ,lå og skrek ,følte meg så kjip ovenfor de andre som lå der og ikke hadde gjort det ennå.men for å komme til saken så lurer jeg på om noen har fått morfin via en veneflon på ullevål,vet de gjør det på riksen.har tatt dette opp med de h\at jeg hadde så vondt ,det de sa var at jeg skulle få ekstra bedøvelse i kjeden.synes ikke den bedøvelsen hjalp forrige gang.gruer meg sånn til det egguttaket huff.
Eggkoker'n Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Usj da , jeg skal ha uttak i morgen ( Riksen)... Gleder meg ikke , særlig ikke når man er så glup og leser om andres erfaringer ;p
Randn Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 uff, du har vært skikkelig uheldig. Jeg tilhører riksen og får den nevnte veneflonen. Der pøser de på hele tiden bare du gir et lite signal. Dette virker jo umiddelbart. En sykepleier sitter ved siden av og passer på at du har nok smertestillende. Jeg gruer meg alltid allikevel. Får håpe at de har endret rutinene på Ullevål, høres ikke særlig ut det du opplevde sist gang. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå