Gå til innhold

mulig dårlig gjennomstrømning i morkaka...?

Anbefalte innlegg

heisann.

var hos jm i går, der har mine sm mål flatet ut, ska inn til ul i morgen.. d jeg lurer litt på er hva skjer vidrer om gjennomstrømningen ikke er som den skal?? har noen erfaring me hvor stor onger er i uke 32-33?? gruver meg veldig til ul og håper alt er bra... tar de ut ongen da eller???

Fortsetter under...

Jeg får ekstra oppfølging p.g.a. komplikasjoner i forrige svangerskap men i tillegg har jeg utflatende SF-mål i perioder (mellom uke 26 og 35) i dette svangerskapet.

Ultralyd viser at Lillebror vokser helt fint der inne og blodgjennomstrømmingen er helt fin. I uke 32 ble vekta estimert til 1,8 kg som er omtrent på gjennomsnittet. (d.v.s. han blir ca 3,5 kg til termin). Er i uke 38 nå og da ble han estimert til 3,2 kg.

Sannsynligvis vil de ha deg inn til flere kontroller for å sjekke tilveksten før de tar en avgjørelse om h*n har det bedre på utsiden enn på innsiden. Men som sagt; Utflatende SF-mål behøver ikke å bety noe.

har jeg vært på ul.. morkaka fungerer som den skal heldivis:) ble så happy, men lille mor i magen ligger -20 i vekstavik, ska tilbake om 3 uker, men alt så helt topp ut på ul:) ligger veldig langt nede i bækkene da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...