kirsty*2barnsmamma Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Idag er det 10 dager siden el og i den anledning tok jeg en graviditets test siden jeg har noen symptomer... Etter at jeg hadde tisset på den og lagt den fra meg så jeg et svakt kryss sakte kom frem... men den test streken forble veldig veldig svak, men jeg så den. Og jeg syns den så tydelig ut. Men så ble den liksom svakere og etter 5 minutter var det nesten umulig å se den, etter 10 hadde den helt forsvunnet. Jeg kunne bare se den i lyset på badet, når jeg holdt den mot vinduet, i dagslyset, da så jeg den ikke... så jeg er veldig usikker Teksta mannen først og sa jeg hadde positiv test, for den så positiv ut først, så måtte jeg tekste igjen 2 minutter etter og si at jeg ikke er sikker lengre ;-) Får vel bare teste igjen imorra... Vet ikke om jeg burde ringe sykehuset og be om resept på crinone og albyl-e idag... skulle ringe fertilitetsklinikken når jeg ble gravid igjen...
Tredjegull Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Sist jeg var gravid så hadde jeg også en veldig usynlig strek. Men med godviljen så kunne jeg se den. Dette var på ferie i utlandet, og jeg hadde bare en test med meg. Så jeg kjøpte en til der, men den ble negativ. Men jeg var gravid, men mistet 2uker etterpå. Men 10dager etter el er vel nesten tidlig å få positiv test. Men det er mulig tror jeg. Men det er jo ikke rart at den er veeeeldig svak da da. Krysser fingrene for deg iallefall, og ønsker deg masse lykke til.
Ønsker.. Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 krysser virkelig fingra for deg kirsty!!! håper du får 2 streker i morgen og at spiren sitter denne gang. jeg har el nå så håper jeg blir gravid fort og at spiren sitter denne gang..
kirsty*2barnsmamma Skrevet 24. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2007 Tok en test idag og den var negativ... Har vært på fertilitetsklinikken og snakka med sykepleier der, som avtalt igår. Hun var kjempehyggelig Hun sa at dette hørtes ut som en biokjemisk... Hun mente jeg skulle ta med meg reseptene sånn at jeg hadde de i hus om jeg skulle lykkes å bli gravid selv. Følte at hun genuint brydde seg, ble veldig rørt. Det er betryggende å vite at jeg blir så godt tatt vare på av de, om jeg er i forsøk eller ikke.
Ønsker.. Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 trist og høre at den var negativ.. men håper den sitter snart..
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Å, kirsty.... Har ikke fått vært inne her på en stund og ble kjempeglad da jeg så innlegget ditt.... Utrolig trist å se at testen ikke holdt seg positiv!!! Men godt å høre at du ble tatt godt vare på og at du fikk reseptene så du er godt forberedt til neste gang - som sikker er rundt neste sving :-) *krysse*krysse*krysse for deg!!!! Stor klem Ps. Skal du begynne å ta Crinone fra EL eller fra pos grav.test?
evigoptimist Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Æsj, Kirsty...... dette var trist - men godt på samme tid! Flott å høre at du ble så godt tatt vare på. Det å bli tatt på alvor i våre situasjoner gjør underverker=) Kan ikke annet gjøre nå enn å krysse fingrene for at du er inne i en stim med små spirer - og at den neste fester seg - og BLIR der!! Crinone er supert=) klem
kirsty*2barnsmamma Skrevet 26. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2007 Tusen takk for omtanke og trøst :-) Jeg skal ta de fra positiv test. Siden det tok meg 1 år å bli gravid forrige gang så kan jeg ikke ta de før jeg er gravid. Kan ikke ta medisiner i ett år ;-) (selv om det er fristende da...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå