Gå til innhold

Lei sparkingen allerede..

Anbefalte innlegg

Er 25+2 idag, kjent liv de siste 4 ukene. Er det bare meg eller er det flere som syns det er slitsomt at det sparker sånn?

Jenta mi har ligget veldig langt nede og sparket mye på blæren min (ikke mye behagelig).

Gleder meg masse til hun kommer er syns det er utrolig morsomt å vite at hun har det bra der inne i magen min, men hun setter i gang med full fest hver gang jeg skal sette meg ned for å slappe av litt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10167648-lei-sparkingen-allerede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lei allerede du da? Du har jo en stund igjen:) Kan jo skjønne at det ikke e så gøy hvis det blir ubehagelig.... Eg e 24 uke, å har kjent liv siden uke 15 - å eg blir heller helt tussat av det. Kan sitte i flere tima å bare kjenne at det røres der nede, føle meg som en alien-mamma:)

Skjønner deg litt jeg anonym... Jovisst er det herlig og noen ganger blir jeg helt overveldet av hvor fantastisk det er med sparkingen og aktiviteten der inne. Elsker jo det lille nurket over alt og kan nesten ikke vente til barnet skal komme til verden:) Men de dagene en tøff arbeidsuke kjennes godt på kroppen og hodet er like trett, da kan det være slitsomt med masse aktivitet når en bare vil sove eller slappe av. MEN har jeg en dag da det har gått en stund uten at jeg har kjent noe, ja da blir jeg bekymret og urolig helt til neste gang jeg kjenner liv. Tror ikke jeg er noen mindre stolt mamma en dere andre på grunn av dette:)

Annonse

Jeg synes også det er litt vel urolig i blant, spesielt når jeg prøver å sovne om natten, men jeg ville nok vært mer bekymret hvis jeg kjente for lite.

Jeg har en venninne som fikk et brukket ribben av babyen som sparket, så det er nok flere som har grunn til å være litt lei...

• 2 uker senere...

Ja jeg er i uke 28 og har kjent spark hver dag siden uke 20... synes det er veldig koselig å få tegn på liv hver dag... men nå begynner det å bli ganske kraftig - og særlig når jeg sitter så føler jeg h*n protesterer villt fordi hun ikke får nok plass... Har magen langt nede og kan ikke sitte med bena samlet lenger og må gjerne bøye overkroppen litt lengre bak enn 90 grader... så det er spark både helt nederst og helt opp under puppene, så jeg føler at magen min ikke er lang nok... begynner å bli litt slitsomt ja..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...