Gå til innhold

OTH, noen som har noe negativt om den?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Opplevde den som lun og god, særlig med trekket over. 07 mod er lunere enn eldre modeller. Blåser det ekstremt mye, er regntrekket fint å bruke. Er superfornøyd med min. Har hatt to ulike vogner tidligere, er mest fornøyd nå.

Enig med "Mamma igjen i januar!!" :-) Det eneste jeg opplever som negativt er at sittedelen ikke kan snus, men vi har ikke hatt problemer med å ikke kunne snu den..! Og så knirker den litt, men det er jo som med alle vogner det, bare å smøre og vedlikeholde..! Ellers er det utelukkende positivt :-)

Negativt om OTH:

*litt lang når den slås sammen, passer ikke i bagasjen til alle biler

*kan ikke ha baby mot deg og for noen, særlig lange babyer, må man over i sportsdelen litt tidlig

*dårlig kvalitet på selve stoffet, jeg har brukt min veldig pent (med seatinsert) og aldri i regn og har en annen vogn til "røft" bruk, men allikevel er det stor slitasje på stoffet (mulig dette har blitt bedre på nye vogner, min er 05).

*jeg syns ikke kalesjen er lun, og blåser det må man sette på regntrekket eller annet stormtrekk.

Men liker jeg den allikvel? Jepp!!! Mye mer positivt enn negativt, så jeg ville kjøpt den en gang til!!!

Det er STOR forskjell på trekkene siden 2005 ja..! 2007-vognene har mye tykkere stoff, og dobbelt stoff i sittedel og kalesje, jeg har hatt både gammelt trekk og nytt trekk og det er stor forskjell ja! Dette gjør også kalesjen mye lunere, vi har aldri trengt ekstra stormtrekk eller regntrekk! :-)

Annonse

Lun og god, super å trille, ser ut som knøtt ligger veldig godt i den. Det eneste jeg har å utsette er at selene er for lange. Har justert skulderselene så langt inn som det er mulig men de sitter fortsatt ikke særlig godt. Har O7-modell og en 1-åring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...