sveis Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Har en 6-åring som er veldig urolig, rastløs og snarsint. Har kraftige raserianfall nesten hver dag. Sliter ut både seg selv og oss foreldre med det oppførselen. Blir mye krangling.. Har ikke ADHD diagnose, men har barneepilepsi og går på medisiner for det. Lurer nå på å prøve Eye Q for å se om det blir noe forbedring. Noen som har erfaring med dette? Man behøver vel ikke ha ADHD for at dette kan ha virkning?
cherry coke Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Kjenner en gutt som brukte eye q for rastløshet og konsentrasjonsvansker. Det funka som bare det!! Men det gikk en liten stund for foreldrene merket endring. Det skader ikke å prøve:) Lykke til!!
sveis Skrevet 23. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2007 dytter... noen her med erfaring i dag da?
Gjest Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Anbefaler det absolutt, også fordi han har epilepsi. Omega 3 har en generell dempende effekt. Det finnes flere studier som er positive til eye q, så prøv det. Det kan ta en stund før du merker bedring, ikke gi mindre enn dosering, heller litt mer i starten. Tar en liten stund før depotene i kroppen fylles opp. Kanskje du merker noe etter 1-2 måneder. Lykke til
sveis Skrevet 23. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. august 2007 Hehe.. Det er et kosttilskudd med bl.a. omega 3 og omega 6 som visstnok skal bedre konsentrasjonsevnen og redusere hyperaktiv adferd.
Gjest Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Vår sønn har ikke adhd, men han slet med lesingen og matte. Vi kjøpte eye-q til han, og jeg synes han hadde kjempeeffekt av det! Virket ikke med det samme, nei, men vi merket betydelig forbedring av hans leseferdigheter og konsentrasjon i forhold til mattematikken. ANBEFALES!!
frøkenfryd:) Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 vi prøver til vår 6 åring og,men har bare tatt i 3 uker enda. håper det virker for han
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. august 2007 #11 Skrevet 23. august 2007 Veldig god erfaring med det og har lest de fleste studiene som er gjort på det:-) Det er viktig som flere har nevnt at de tre første mnd skal en gi høy dose for å bygge opp lagrene i hjernen, for så å regulere inntaket etter behov. Gi det 3 mnd på høy dose, de fleste merker gode resultater i løpet av 2-3 mnd! Lykke til!
Chiabatta Skrevet 23. august 2007 #12 Skrevet 23. august 2007 jeg har iallfall lest at omega3 kan hjelpe for adhd.
sveis Skrevet 23. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 23. august 2007 'Takk for svar alle sammen. Da har jeg bestilt 3 esker a 180 kapsler, så har vi til de første 3 mnd med høy dose hvertfall. Fant de på kampanje på maaken nettapotek. 30 % rabatt. Blir spennende å se hvordan det går. Kanskje jeg virkelig får snille barn til jul i år. :-)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #14 Skrevet 23. august 2007 Du har tatt en god avgjørelse. Hvis du vil lese en flott artikkel om eye q, se på www.matoghelse.no. De gav ut en artikkel om eye q i nr. 01/05 4.årgang. Du kan få tak i bladet og artikkelen hvis du henvender deg til de. Mat og helse er et flott blad som jeg absolutt anbefaler. Artikkelen har en flott solskinnshistorie. Husk at du skal ta store doser den første tiden, står vel på, men tror det er snakk om 6 kapsler. Viktig! Er du usikker ring nutrimed tlf.: 69911040
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå