Gå til innhold

FORTVILT!!!!!!!

beben min

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 8 og vil beholde barnet men barnefaren vil jeg skal ta abort og gitt meg trusler om jeg ikkje tar bort. men har rådført meg med mange og dem sier jeg skal overse ham. vi er ikkje ilag og kommer ikke til å bli det heller av forskjellige årsaker. jeg har to barn fra før som jeg forguder. og har tatt abort før og de er noe jeg ikke vil igjennom engang til. håper noen kan hjelpe meg?

Fortsetter under...

Heisann du!:)

Det eneste jeg kan gi deg er mitt råd/historie. Jeg var i samme situasjon som deg.. Vi var ikke sammen, han hadde dame, og vi hadde ett forhold. Jeg kjente begge, kan vel si han var en drittsekk.. brydde seg verken om dama eller noen andre enn seg selv.. men jeg var forelsket.. og ja, forelskelse gjør blind.. Jeg klarte selvfølgelig og bli gravid, og han panikk, KUN for sitt eget liv, ingen andre, han var ikke klar.. Jeg hadde ett enoormt press på meg!! Det endte med at jeg "måtte" ta abort, jeg ville ikke..!! Men "måtte".. i ettertid ser jeg at jeg måtte da ingenting, dette var mitt valg! Og jeg angrer og har det vondt den dag i dag.. dette er nå 8mnd siden.. Hadde jeg kunnet gjort ting om igjen ville jeg beholdt.. uten å nøle!! Dette var mitt lille barn, og jeg elsket det.. At jeg kunne..!? Bare fordi han ikke ville!!

Å ta abort når en selv ikke ønsker det, er feil!! Hør på den indre stemmen din, hva den forteller deg, og det er DET du skal gjøre!! Kjenner du magen kniper seg og du blir lei deg i det du tenker abort, for ALL DEL!! IKKE ta abort!! Du kommer til å angre!!! Det vet du!

De fleste sier at damene bestemmer 90% og mennene 10 % når det gjelder abort, det er jeg helt enig i, utenom når det gjelder kvinner som deg, der du ikke vil men han vil, da gjelder kvinnen sin stemme 100%!! Gjør det DU vi! Ikke hva han vil!

Kanskje når han har fått vendt seg til tanken om ett par uker/mnd så kommer han til og venne seg til det og bli glad, og gleder seg til det lille barnet kommer!? Har verfall hørt av opp til flere der det skjer. De innser at valget er tatt, og først da godtar de valgett ditt, og gleder seg veldig! Og ting går kjempe bra!!:)

Men uansett! Lykke til! Og stå på med magefølelsen din!! Hør ALLTID på magefølelsen din!! :)

Klemmer fra Camilla:)

Du har jo åpenbart allerede tatt en avgjørelse, så hvorfor spørre? :-D

Men som tobarnsmor vet du trolig hvor stor jobb det er å være mor, i tillegg vet du sikkert hvor viktig det er å ha et godt forhold til barnefar.

Selv ville jeg nok tenkt meg om to ganger før jeg fikk barn med en som hverken vil ha meg eller ungen. Jeg er alenemor og kunne aldri tenke meg å sette meg i en situasjon hvor jeg ble alenemor for enda et barn til.

Henger meg på det hun over sier; hør på magefølelsen din!

Nina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...