Gå til innhold

En herlig dag!

Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Våknet av frøkna klokken 7:30 (hun våknet to ganger i natt, men de tok mannen). Mannen henter henne og tar henne med på badet mens han går på do. Jeg våkner sakte med nyhetene på tv2. Så ligger hele familien i senga en halv time og koser.

Går på kjøkkenet og spiser frokost alle tre. Mann lager speilegg og jeg mater barn.

Dusjer og kler på oss og svigerfar kommer for å rive kjøkken i leiligheten i kjelleren. Linnis og jeg leker i stua en times tid, før vi går ut og luker i hagen. Linnis leker og synger og danser mens jeg luker. Går inn etter en stund og leker litt til, Linea vil klemme og kysse og kose. Spiser litt mat.

Går tur i tolv tiden, Linea sovner og jeg handler mat. Går en god time. Linea våkner og vi leker mens vi venter på at gutta skal bli ferdig. Spiser en brødskive og litt yoghurt og koser masse mer.

Lager kyllingsalat og pakker bag og tar med mann og barn på stranda. Alle tre spiser hver sin salat (Linea spiser babymais, kylling og agurk, men vil gjerne mate mamma også). Etterpå bader vi litt. DET er gøy det! Linea ler og spruter vann og får stadig vann i øynene. Ikke noe gråt!

Reiser hjem og jeg luker litt mer, mens Linea og pappa koser seg inne. Spiser grøt og legger Linea på 5 min (pappa legger) kl 19.

FOR EN DAG!! Ikke sutring, ikke masing, ikke stress... FERIE ER DIGG!!! (Beklager at jeg gnir det inn, altså!)

Jeg er helt forelsket i Linea, jeg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10167079-en-herlig-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint og lese.... Syns det er kos eg og lese om at andre også har slike dager der alt er bare fryd og gammen... Kanskje vi ikkje er flinke nok til å sette pris på dei men heller tar med oss på minne dagene med stress og kav....

Her har det vart en nydelig morgen til oss og være... Mari sov 12 timer uten så mye og gi et knyst fra seg... Spiste biola yogurt og til og med skive...

Men best av alt... Vi koset oss alle sammen... Ingen sure ansikt eller noen ting...

No fyker ho rundt i bare bleien sin og synger i vei,,,

Solen er framme og i dag blir nok ein fin dag...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10167079-en-herlig-dag/#findComment-10168642
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...