Gå til innhold

Easywalker sky/TFK Joggster/Twist eller OTH urban jungle??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi skulle også ha en av disse tre. Jeg fikk beskjed fra damen på Bebito at hun syns jeg da skulle velge mellom EW Sky og TFK Twist fordi hun flere kunder hadde kommet inn med problemer ang. OTH vogna. Det er vist en fin vogn men litt for ustødig. Vi bestemte oss da for å kjøpe TFK Twist fordi at vi bor på en bakke og derfor vil ha håndbremse... det har ikke EW Sky. Damen på Barnas Hus anbefalt TFK over EW. Hun sa at den er bedre når det gjeld sikkerhet, stødig og bedre bremser. Vi kjøpte vogna på babyjungle.nl (trykk på flagget for å få det på engelsk). Vi sparte rundt kr.3000 til og med etter toll/frakt! Uansett hvilken du bestemmer deg for, jeg anbefaller å kjøpe den på babyjungle... du sparer masse til og med etter du kjøper masse av det andre utstyret!!! Send meg PM hvis du har spørsmål! Lykke til

Jeg kjøpte ny sportsvogn når gutten min var 7 mnd. Hadde en Simo kombi fra før, men den ble for tung å trille i byen. Hadde også disse tre å velge mellom. EW falt ut fordi den virket minst solid av de tre - men den er jo veldig fin, da! Til slutt gikk jeg for OTH, men jeg var veldig usikker fordi jeg hadde lyst på ei vogn med håndbrems. Men siden jeg allerede hadde ei tung simovogn, ville jeg ha ei lett vogn. Det avgjørende punktet var altså vekt og tilgjengelighet på varekurv - på TFK.

Jeg er knallfornøyd med vogna. Stabil, utrolig lett, og gutten ligger veldig fint i den, mye bedre enn i Simo sportsdelen.

Eneste ulempen er at jeg synes den er litt prakkete å ha inn og ut av bilen. Det er ikke plassen det går på, men jeg synes den er litt klønete å løfte, selv om den er lett i utgangspunktet.

Men nå skal jeg kjøpe ei trille til å ha i bilen, så da blir det ikke så ofte jeg har det problemet.

Til nyfødtvogn ville jeg hatt ei vogn med mere fjæring, Simo er topp når det gjelder å vugge ungen i søvn.

Tror jeg ville ha vært fornøyd med en TFK også, jeg kunne fremdeles tenke meg den vogna :-)

tfk joggster er en super vogn!

vi går mye i skogen og etter å ha kjørt istykker andre trehjulinger er det denne som holder : )

skivebremser bak er noe helt annet en bremseklosser foran i bratte bakker og kneiker.

tilnærmet flat liggestilling er et must hvis du er mye på farten.

om du velger joggster eller twist komer an på om du trenger en vogn som svinger rundt alle hindringer eller en som triller stødig fremover på all slags underlag ; )

jeg har joggster og det betyr at jeg kan gå ved siden av vognen og svinge på en arm, noe som er godt på lange turer.

lykke til!

Hvis du vil lese saklige innlegg om OTH-vognen foreslår jeg at du går inn på www.nybaktmamma.com, der er det mange som har vognen og som har peiling.

Vi har den vognen selv og elsker den! Kunne ikke vært mer fornøyd :) At den er utstødig er det største våset jeg har hørt. Gutten vår kan stå og klatre i vognen uten at den er på nippet til å bikke, så den er svært stødig, med mindre du da henger en diger og tung stelleveske på styret, men da blir jo alle vogner "veltevogner". Du trenger jo ikke å ha stellevesken hengende der når h*n skal sove mens vognen står i ro. Vognen er lett, fantastisk å trille, lett å slå sammen, den blir flat, den tar liten plass, kurven under er stooor og god, liggestillingen er utformet av fysioterapeuter - om en tenker seg om er det nok ikke særlig godt å sove HELT flatt ute på trilletur. Her inne på DiB er det av en eller annen grunn mye mer poppis med TFK som jeg for min del synes ser helt skrekkelig ut ;) Det er nok en grunn til at Fru Lyng som satser på kvalitetsvarer selger OTH; Bugaboo, Phil & Teds og noen steder Teutonia. Dette er gode, trygge kvalitetsvogner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...