Gå til innhold

Flaske er best fordi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... vi slipper såre brystvorter og brystbetennelse!

... vi får muligheten til å bli helt våken og få litt alenetid hver natt på vår vei til kjøkkenet for å lage mat til vårt lille vidunder som gjerne også er helt våken innen vi kommer tilbake.

... vi kan drikke vin og øl og rusbrus når vi vil uten å tenke på pumping!

... vi slipper å ligge med bh om natten (litt synd egentlig, for de amme bh-ene er jo veeeldig sexy) ;-)

... vi slipper å blottlegge puppene på kafe (for dem som liker den slags går det sikkert an å late som) (til deg som ammer: Du er tøff!! Fortsett å amme i det fri selv om noen reagerer!)

... vi kan spise hva vi vil :)

... vi får et godt forhold til damen i butikken som alltid smiler selv om klokken er 19.57 og vi har glemt å kjøpe melk!

... vi blir racere til å koke flasker! Gjør det nesten i blinde jeg nå:)

... vi får muligheten til å fortelle vår historie gang på gang til alle som spør: Ammer du ikke???

... vi kan skrive dumme innlegg som man syns er moromst selv på dib;-)

... vi får flere skritt på skrittelleren vår hvert døgn på vår ferd frem og tilbake til kjøkkenet (alle skritt hjelper i kampen mot kiloene og for en bedre form, vet dere!)

... hvem som helst kan mate babyen (og for fetteren på 2,5 år er det kjempestas å få holde flasken sammen med tante!!) (ikke så lett å hjelpe til med å holde puppen kanskje? Kommer jo selvfølgelig an på størrelsen, men... )

... vi får mulighet til å ha med en full bag med melkepulver, flasker, termos med varmt vann og annet dill dall for å lage mat (jo mer man bærer, jo sterker blir man!)

... vi om 18 år får besøke vårt kriminelle flaskebarn i fengsel og kan mimre om gode tider da de enda var små og uskyldige:)

Vi vet jo at amming er best for barnet, men for oss mødrene er det altså best med flaske! (Som alle positive innlegg om flaske måtte jeg nesten ha med standardslutten jeg også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe lenge siden jeg har ledd så godt. Kongebra ;-)

Skrevet

Hehe!!!

Galgenhumor lenge leve!!!!! :o)

Skrevet

og dere kan gå i sexy kjoler uten å tenke på at halterneck ikke funker i forhold til stroppene på ammebh-en, eller at dere må ha de SEXY ammeinnleggene inni (som får puppene til å se firkanta ut...)..

jau, VinterSol er nå ammemor og ikke flaskemor lenger, men akkurat det med å kle seg fint, og ikke ammevennlig, DET savner jeg..

Skrevet

fortsetter litt eg..

... vi får mer tid til oss selv!! (pappen kan trø til med mating)

.. eg kan drikka COLA!!

.. vi ser hvor mye babyen får i seg. (veeldi betryggande, i staden for at ho bare sovner og ser på det som kos)

Skrevet

Herlig innlegg!! :-) SÅÅÅÅ enig.

Skrevet

Dessuten kan vi ha sex med god samvittighet fordi vi ikke kan bli gravid når vi... Nei, ops, det var visst de som ammer som kan det!!

Jaja, der røk den sjansen!

Skrevet

he he he..herlig med standar slutten. Vi klarer liksom ikke å la være å påpeke at det er best med amming.. snakk om å ha blitt hjernevaksa!! gjør det jo selv også:) hi hi hi

Skrevet

bra dette, jeg gav mme sist og mm nå men må si jeg savner tida med mme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...