Gå til innhold

erfaring med pergotime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har ingen erfaringer med pergotime og skal begynne med det i helga. Jeg vil gjerne høre deres erfaringer med det. hva slags bivirkninger dere opplevde, hvor mange folikker fikk dere maks og ellers er jeg takknemlig for all innspill vedr pergo :-)

Skrevet

Hei!

Det er veldig individuelt for hvordan man reagerer på Pergo. Har hørt flere her som har slitt seg gjenom kurer, mens andre ikke har merket noe. Min erfaring er også forskjellig fra gang til gang. Første gang jeg tok det, tok jeg dobbel kur. Jeg var fryktelig uvel og svimmel noen dager,og fikk veldig stikkinger i sida.Så gikk jeg gjennom et par kurer, med bare litt stikkinger. De siste jeg har tatt, har jeg ikke merket så mye, men hadde noen veldig hetetokter gjennom en periode, og at noe skjedde med meg. Jeg tror at hvis du ikke leser om bivirkningene, så merker du ikke så mye. Jeg leste dem, og skyldte på det hver gang jeg merket noe med kroppen min. Lykke til!

Skrevet

Hei 74skytte

Du sier noe der. Kanskje lett å føle symtomer når man har lest bivirkningslista. Jeg skal begynne med 100 mg, håper det er en lav dose....

Ble det resultat med pergo for deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...