Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok en test på rugedag 8 quick respons der er en svak strek .går det ann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje!

Ta en test i morgen og - er den sterkere er den sikkert god nok! EL sprøyta sitter jo i ca 10 dager og det var vel i gå???!

Lykke til :o)

Skrevet

det er fryseforsøk så har ikke tatt el sprøyte har satt inn to egg

Skrevet

Så vil jeg være den første til å gratulere! HURRA - du er gravid!

Skrevet

hei snoopi vet du hva kjemisk gra.. er ? kan det vere det?

Skrevet

Hei! Jeg tror ikke det. Hvorfor skulle det være det? Kjemisk graviditet er det samme som veldig, veldig tidlig sa eller ma, hvor egget er klekket, men kanskje bare streifet borti. jeg nekter å tro at det er det med deg. Jeg har selv hatt 3 ma, og de startet med meget lite hcg, som steg som den skulle, men fortsatt alt, alt for lav. Jeg fikk frem en supersvak strek på dag 12 først. - og ja, jeg testet tidligere og!

Synes du skal nyte det og la det gå opp for deg at du faktisk er gravid!!!!

mange klemmer fra

Skrevet

så i et annet innlegg at du har blitt gravid - grattis - er det ikke stas??:o) Har du prøvd mange ganger? 4 uker sto det i innlegget - har du noen symptomer? Jeg har sterke magesmerter når jeg ligger på siden - om natten. Har vært litt usikke rpå hva det kan være..

Og satt inn 2 egg - samme som meg - tenk hvis det blir tvillinger..hmm..men..det er jo enda tidlig..tør liksom ikke være for ivrig heller, selv om jeg har lyst til å si det til ALLE...hehe...endelig klart det etter å ha prøvd i ca 3 år for å få barn..utrolig..er det på Riksen du har satt inn?

Skrevet

hei chanel .hvor mange uker er du ,har du symp? jo det er moro ,men redd for å miste .det blir spennende på ul ja :-) har prøvd en gang før , så dette var frys .porsgrunn holder jeg til . må jo gratulere deg foresten:--)

Skrevet

har lite med symp. føler meg ikke gravid

Skrevet

Kan være kjemisk. Forslår at du tar en ny test om en dag eller to (hvis du klarer å vente da) Jeg hadde klart positiv test dag 10. Satte inn to egg og hvis begge fester seg dannes det dobbelt så mye HCG. Fikk to skjønne gutter. (mistet en etter 6mnd) De sa testen var positiv så tidlig fordi det var to. Da jeg hadde kjemisk var testen svaaaakt pos dag 13 og neg dag 14.

Søskenforsøk nå og de satte bare inn ett. Er på rugedag 9 og kjenner ingentig jeg heller

Det kan gå veien dette, lykke til videre.

Skrevet

PS Mine tvillinger var også frys ;)

Denne gangen er det fersk.

Skrevet

hei konstanse det er det er 10 dager siden jeg var på rd 8 .

Skrevet

Tusen takk - det var hyggelig :o)

Jeg er 5+1. Skal på UL allerede i 8 uker og på legebesøk nest fredag - har skjønt det er tidlig? Men det er kanskej fordi det kan være tvillinger og de ønsker tettere oppfølging?Skal også til jordmor om 1 mndstid..Jeg går heller en gang for mye enn for lite (ikke det at jeg vet om jeg trenmger det men...:o) )

Hadde sterke smerter i magen i går natt og i dag natt - rart at det er bare om natten og når jeg ligger på siden. Så har jeg litt vondt i ryggen, men det er vel fordi jeg har slappet av så mye på sofaen siden jeg har sovet så urolig..hehe..Hadde også utrolig vondt i hodet forrige morgen, men det trenger jo ikke være symåtomer for graviditet da...kanskje det bare er en reaksjon fra kroppen etter at jeg har fått positiv beskjed..vet ikke jeg..:o) Bare alt er iorden så kan jeg være så syk som bare det ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...