kosejent1 Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 I dag ble jeg ruger på to helt perfekte egg:-) De fikk toppkarakter og var perfekt delt, så dette må bare gå bra! Nå skal jeg glemme dumme leger og at det blir mye jobb i neste uke og bare nyte de første rugedagene. Har allerede innstallert meg i sofaen med sysakene! Lykke til alle damer! Dere er kjempe tøffe!
MaybeMe? Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Gratulerer som ruger! Jeg er på 3. rugedag nå, så ikke så langt foran deg. Dagene går faktisk veldig fort. Syns fortsatt det er utrolig gjort av legen din og ikke gi deg sykemelding. Bra du slapp å jobbe helga di iallefall. Jeg har hatt ganske vondt i magen de første dagene etter innsetting, og hadde ikke hatt sjans til å løpe etter brukererene mine dagen lang. Hva jobber du med? Høres ut som om du har like lange jobbehelger som meg. Lykke til i rugetida, slapp av og kos deg nå! Klemmer
kosejent1 Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2007 Jeg jobber i servicebransjen så jeg løper ikke etter brukere, men konferansegjester på fylla;-) Har lange jobbhelger, for da trenger vi kun å jobber hver tredje helg. Har lite smerter i forhold til forrige gang, men da fikk jeg jo ut 17 egg også. Er litt sliten i magen, men det er vel ikke så rart etter at legen brukte laaaang tid på å få eggene på plass. Synes faktisk innsettingen var vondere enn uttaket jeg (vet jeg er litt rar altså)! Lykke til med rugingen din også! Gleder meg til å slå følge med deg!
MaybeMe? Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Vet ikke helt hva som er verst jeg. ) Ikke noe særlig å måtte løpe uansett, så godt at du kan få slappet av i helga. Jeg syns uttaket var veldig vondt, og timene etterpå helt forferdelige, men innsetting var jo helt smertefri omtrent. Var det vanskelig å finne livmoren din, siden han brukte så lang tid? På meg var det gjort på ett minutt, etterpå fikk jeg slappe av i 10 min mens sykemelding og slikt ble fylt ut.
kosejent1 Skrevet 22. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2007 Han hadde visst litt problemer med å få tak i livmorhalsen, så det tok vel nærmere 15 minutter. Klemte hardt i hånden til mannen min, så det gikk bra (mere smerte skal det bli). Håper formen din er bedre nå og at egget fester seg snart;-) Natta fra meg!
MaybeMe? Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Formen begynner absolutt å bli bedre ja. Natta til deg og, og lykke til med ruging. )
Flippa m Frida Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 Vil bare gratulerer dere begge som rugere og håper på positive nyheter om 10-12 dagers tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå