Gå til innhold

pysj med eller uten fot???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd begge deler, men det er liksom ikke helt optimalt noen av delene.

Med fot så drar hun bena oppunder seg, og vips har hun to bein i det ene pysjamasbeinet.

Uten fot så detter jo sokkene av...men snuppa har til nå sovet i nattpose, så det er jo ingen krise.

Tenkte å kjøpe en ullpysjamas fra Nøstebarn....Snuppa er til vinteren 1 år...Hva syntes dere er best?

Fortsetter under...

Skrevet

Her har vi bare brukt pysj uten fot og uten sokk, med sokk blir hun iskald på bena, uten sokk er hun varm og god under dyna. :o)

Skrevet

Har ikke hatt problem med at han har sparket av seg sokkene vi da..

Nå sover han i bodyshorts...

Har kjøpt noen pysjer uten føtter når det blir litt kaldere..

Har også kjøpt nattpose til vinteren siden han sparker av seg dyna..

Skrevet

Lillegutt er nå 16 måneder og jeg sverger fremdeles til hel pysj med føtter. Og er det til og med med glidlås er den perfekt.

Han nekter å ha dyne på seg, så det er viktig at det ikke er noen bare flekker......annet en de naturlige åpningene til hender og hode da selvfølgelig, ha ha.

Skrevet

Uten er veldig greit i fh til størrelser og at de kan bruke de lenger.

Ellers så kan man jo ta sokker utenpå de med fot så de ikke sparker seg inn i de.

Skrevet

Vi bruker bare med, har fungert veldig bra her :)) Men så er min litt roligere enn din også da :P

Annonse

Skrevet

Vi har en ullpysj fra Janus, hadde Nøstebarn sin da hun var liten - begge er helt supre! Ull er det beste for den sarte barnehuden, og lillesnuppa er perfekt temperert om natten :-) Anbefales ja..!

Skrevet

Vi kjøpte nøstbarn pysj med fot i str 92 til 1 års dagen til snuppa. Det vi gjorde var at vi tok en truse utenpå, da sitter pysjen perfekt og man slipper problemet med 2 bein i 1 :-) Ser litt rart ut, men hensikten oppnåes :-) Det er jo ikke verdens billigste pysj heller så slik løste vi det :-)

Skrevet

Syntes du da str var grei? 86 er vel ett år eller? Ble ikke 92 for stor til henne?

Skrevet

92 ble litt for stor ja. Men det var ikke noe problem siden vi uansett brukte trusa utenpå for at hun ikke skulle ta begge beina opp i 1 bein. Men de er ikke veldig store i str så hun druknet langtifra. Nå er hun 19 mnd og hun bruker den ennå men nå uten truse. Nå er den faktisk akkurt passe og vi må nok kjøpe i 98... Og hun er ikke stor. Er 81cm lang. Men den har kanskje krympet litt i vask. >Til tross for håndvask.

Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt 92 :-)

Vi har ullfleece dress(fra nøstebarn) til henne også og den kjøpte vi i 98/104 i fjor vinter og var ikke altfor stor da. Folk lurte litt på om jeg var sprø, men den satt fint til henne og kan brukes i år også :-)

Skrevet

Ja det er jo bedre med for stor enn for liten da. Snuppa var 71 cm nå, så om 2-3 mnd har hun jo fått på seg noen cm til. Da tror jeg at jeg skal kjøpe 92 også :-)

Den ullfleecedressen så kjempefin ut da! Jeg fikk en ulldress fra Lillelam til dåpen som også er dritfin...litt tykkere ull da.

Skrevet

Er nødt til å ha uten fot

Med fot tuller hun seg inn i pysjen (selv med sokker)

Har ei aktiv lita dame

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...