Gå til innhold

Anbefalte innlegg

skjønne ikke heilt dette, men etter at minsten e i seng, så e eg såååå trøtt og sliten. det e sikkert tida for det nå da. er 28 uker på vei. det e sånn at når eg har lagt den lille så har eg ikke mer overskudd igjen. jobber 100% i en jobb med høyt tempo og mye løfting. har lissom ikke noe liv uten om hjem og jobb. for eg orke ikke. sambo er heilt fantastisk, han rydder og ordner til i huset.

er det andre som har det slik???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10165996-sliten-enn%C3%A5-eg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

du er absolut inte ensam!! jag jobbar mellan 07-1230 ( 70 %) och när jag kommer hem så somnar jag nästan varje dag och sover 3 - 4 timmar.... om jag ska få någonting gjort så må jag göra det med en gång, kan inte slappa lite för då somnar jag med en gång:) detta er trots att jag inte gör någonting på jobb, er mest där o fördriver tiden... har lärt upp han som ska ta över min jobb när jag går i perm så det e r lika greit att han gör jobben nu och inte mig... tror jjag ska be om mer sjukemeldning nästa gång jag ska på kontroll, sliter en del med ryggen också...

Jeg er også kjempesliten... Er 100% sykemeldt denne uka pga. en hoste som jeg føler skal ta knekken på meg snart! Har 4-åringen i barnehagen på dagtid sånn at jeg skal få hvilt meg og da sover jeg gjerne 3-4 timer i strekk, uten at jeg har problemer med å sovne om kvelden av den grunn.. Har skikkelig verk i rygg og hofter også, så jeg begynner å ønske meg til november nå!

Jeg synes det høres ut som du har det vel tungt med 100% jobb og det hele, selv om mannen din er flink til å hjelpe til. Burde kanskje vurdere 50% sykemelding? Greit nok at graviditet i seg selv ikke er en sykdom, men man skal jo ikke slite seg ut heller?

jada, er akkurat begynt på skolen igjen jeg! og vi har hatt bare korte dager denne uka, men når jeg kommer hjem er jeg helt skutt! er i uke 29+2 og har vært sykemeldt pga bekkenløsning fra jobb snart en måned, så jeg har jo hatt god tid å hvile på;) men alikevel, trøtt og sliten!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...