Gå til innhold

Noen som er 9 uker på vei???


theafranord

Anbefalte innlegg

Jeg selv er ca 9+4.

Men siden jeg ikke har hatt noen regelmessig mens så kan de bare anslå dette via UL ( som jeg var på i dag) men de ville ikke sette neon termindato ennå....

 

Lurer bare når dere har termin??

 

Takknemlig for svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 9+1 i dag å har etter termin beregningen her på bim termin 27 mars.

Min mens er veldig regelmessig så jeg vil tro at det stemmer ganske bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, 9 uke på vei æ også. 9+3 førr å være heilt nøyaktig. Min første graviditet og termin e 26 mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen kan dere ha dermin 27 mars å vere 9 uker,når jeg er 8+3 å ha termin 8 paril?? er jeg lenger på vei også da??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat 10 uker i dag og hat fåreløpig termin 22 mars. Jeg har veldig nøyaktig mensen men ble alikevel flyttet 9 dager sist svangerskap på UL. Vi mennesker har forskjellig lengde på svangerskapene og førstegangsfødene går som regel lenger enn de som venter nr. 2,3,4 osv.

 

Du som lurte på din termin. Sykluslengden din spiller inn når du får oppgitt menstermin. Den endelige termin får du etter ordinær UL. Om du vet lengden på syklusen din og første dag i siste mens kan du sjekke terminen din på www.babyverden.no på høyre side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg er 9+0 idag,var på UL for 2 uker siden så jeg har termindato 28 mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9+2 og har termin 28 mars,viss dere går på babyverden så er der en terminkalkulator..til deg som er 8+3,det stemmer nok at du har termin 8 april..for du er jo nesten uke kortere på vei enn alle oss som er 9+....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...