Gå til innhold

Får ikke keisersnitt pga. jeg venter tvillinger!

Anbefalte innlegg

Har vært inne til samtale pga vi ønsker keisersnitt. Venter tvillinger. Men nå har vi fått svar at vi IKKE får keisersnitt. Jeg hadde en traumatisk fødsel med datteren min, bl.a. fordi hun var så stor. Endte m hastekeisersnitt. Men nå får jeg ikke ks fordi de mener tvillingene ikke blir like store. Greit nok at størrelsen på datteren min gjorde at jeg ikke klarte å føde henne vanlig, men de gjorde mange andre feil og dårlige vurderinger under fødselen som gjør at jeg ikke klarer å stole på de. Jeg ønsker et planlagt keisersnitt slikt at jeg kan ha litt kontroll over situasjonen.

Har vurdert et annet sykehus, men de vil ikke ta imot tvillinger!

Så nå sitter sykehuset m trumfkortet og jeg kan ikke gjøre noe! Frustrerende!!!

Skal inn igjen til ny samtale rett før termin, men er redd det er for seint........!!!!!!!!!!!!

Fortsetter under...

Du får som regel det du banker i bordet på at du VIL og SKAL ha. ring sykehuset i namdal og be om han gynokolog legen som prater litt dansknorsk..og utøs ditt hjerte for han. han er så snill og sier han ikke vil tvinge en kvinne til og føde... at det er opp til henne og bestemme til slutt! man skal få kunne keisersnitt om man har fødselsangst osv. spes. med tidligere opplevelser.Stå på det du vil ha og du kommer til og få det.ta ikke nei for et nei. ta et annet sykehus isåfall.

namdal sykehus ligger i nord trøndelag da. i namsos.

man har fritt sykehusvalg i norge og om man må reise litt kan man ta behagelig måter hjem på..feks hurtigrute . kommer ann på hvor ilandet du bor?????

jeg var beredt på å gjøre alt..gå til avis... om jeg ikke fikk det.men så møtte jeg denne fantastiske legen da på gynokologiske avd der.

Synes det er rart at du ikke får innvilget ks, når du har født før med dårlig erfaring.

Selv opplevde jeg en traumatisk fødsel som skadet meg. Det grodd nå, men skaden var den største grunnen til at jeg fikk det innvilget samt viljen min.

De mente at jeg virket så bestemt at det ikke var noen vits i å få meg til å endre mening, samt at de ikke kunne gå god for at skaden min ikke skulle bli verre.

Ikke gi deg, de kan ikke tvinge deg om du viser at du er bestemt.

Lykke til!

Jeg ville ikke vente til rett før termin! Krev nå samtale, hvis det ikke fører frem, bytt sykehus.

Jeg syns det er nesten farlig å føde tvillinger vanlig. Tenk hvis den andre tvilling blir stresset... Huff, nei, ikke sitt og vent, gjør noe.

huff stakkars deg. jeg vet hvordan du har det. ble behandla dårlig selv, som du sier. men jeg endte opp pga ks. sønnen min var ganske diger.

jeg ba om ks etter å ha kraftige rier en uke. de nektet å ventet heller på at det virkelig skulle gå galt. jeg mistet nesten sønnen min. de klarte det akkurat liksom.

slå i bordet å si du skal ha ks og fortell at du har angst. det hjelper.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...