Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den minste vår er en på 8 mnd og jeg er gravid igjen, så det er en liten stund siden jeg har vært på 1 tri. Men jeg ser at jordmor sire har lagt inn en skikkelig forklaring på ukene og hvordan man regner de.. he he og også understreket at man kan være anonym om man vil.. hi hi, hun ble vel lei maset om at : her står det at jeg er så mange uker på vei, og der står det så mange... he he. Husker det var masse mas om det :)

Ja ja, noen fler som venter nr 3 i april eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jah,greit med ei nøye forklaring så blir det ingen misforståelse;)

Vi venter nr 2 i april og gleder oss masse masse;) men e jo veldig tidlig enda, så tørr ikkje slippe jubelen løs... oppdaget ganske tidlig at jeg var gravid, å det gjorde jeg ikke med nr 1... så rart å vite så tidlig.. alt går såå sakte.. er 5uker og 5 dager...

Skrevet

Det er nok en del mas om dette fremdeles... ;)

Skrevet

jeg venter og nr 3 i april... 10 april for å være nøyaktig :)

Skrevet

jeg venter nr 2 den 25. April:)

Skrevet

*Rødme* ehm.. og jeg var nok en av de som bidro til det, jah.. hehe.

Trenger ikke dere til å skremme meg jeg, vøtt. Stol på at det klarer jeg fint selv (ref panikkinnlegget der jeg mente "noen" hadde stjålet en uke fra meg).

Menneh, jeg fant ut av det selv da, månestråle;)

Skrevet

jada her kommer nr.3 i april, rundt den 18. regner jeg med. Mange med 3 og flere her i april...Noe magisk med den der 12 uken for mange...jeg er heldigvis av den avslappede typen som klarer å kople ut både uker og symptomer både manglende og varierende, gravid eller ikke gravid... men vi er alle forskjellige:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...