Gå til innhold

Får ikke keisersnitt pga vi venter tvillinger!!!

ole brum:-)

Anbefalte innlegg

Skrev her tidligere at jeg skulle ha samtale ang keisersnitt. Men nå har vi fått svar at vi IKKE får keisersnitt. Jeg hadde en traumatisk fødsel med datteren min, bl.a. fordi hun var så stor. Endte m hastekeisersnitt. Men nå får jeg ikke ks fordi de mener tvillingene ikke blir like store. Greit nok at størrelsen på datteren min gjorde at jeg ikke klarte å føde henne vanlig, men de gjorde mange andre feil og dårlige vurderinger under fødselen som gjør at jeg ikke klarer å stole på de. Jeg ønsker et planlagt keisersnitt slikt at jeg kan ha litt kontroll over situasjonen.

Har vurdert et annet sykehus, men de vil ikke ta imot tvillinger!

Så nå sitter sykehuset m trumfkortet og jeg kan ikke gjøre noe! Frustrerende!!!

Skal inn igjen til ny samtale rett før termin, men er redd det er for seint........!!!!!!!!!!!!

Fortsetter under...

De har nok rett i at tvillingene ikke blir så store som jenta di var, og at en normal fødsel er best for barna. Dessuten kommer du deg fortere etter en vginalfødsel som går bra, enne et keisersnitt.

Når det er sagt så skjønner jeg deg godt... og jeg trodde faktisk at fødselsangst og tidligere traumatiske fødsler var grunn god nok til å få keisersnitt. Du burde fortsette dialogen med sykehuset om dette. Ha flere samtaler med f.eks. jordmor om hvordan en vaginalfødsel av tvillinger er. Kanskje du kan bli beroliget av å gå gjennom detaljene?

Hvor langt på vei er du?

du kan jo også fremdeles ende opp med keisersnitt hvis tvillingene legger seg på tvers eller i seteleie,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...