Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Greit nok, vi får igjen pengene, men en skal jammen ha råd til å legge ut...Antagonistregime må være dyrere enn "vanlige" forsøk..? Ut 10 000 nå...det er mye på en mnd.sukk.. Har ennå igjen eggløsningssprøyta og crinonen, men det er ikke det dyreste likevel.... Tror hvertfall at jeg har nok medisiner nå, til uttak neste uke.

Vann og brød i tre uker framover....det bør resultere i baby!! :-D

(alle gode ting er tre:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10165018-vi-er-s%C3%A5-blakke-vi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-)

Det er dyrt å ikke klare å få barn på egenhånd.... det er så urettferdig at jeg ja...nei ,har ikke ord.... Det er selvfølgelig verdt pengene , men det blir likevel mye penger ut på en gang.....

Dere får kose dere med vann og brød ....og jeg skal krysse alt for at det klaffer for dere !! :-)

klem

Hei.

Kom opp i 14000 for med. på første forsøk jeg.. Dette hadde vi spart på forhånd til. På andre forsøk la vi ut for medisinene med kredittkort og førte pengene tilbake på kortet når vi fikk igjen fra nav.

Jepp dyrt...men verdt når man endelig nådde målet.

Skulle vært som før....gratis!

Annonse

Ja får igjen det som er over 15 000, men pengene skal jo ut. Tar noen uker før de kommer inn igjen.

Dessuten gjelder det bare for tre forsøk. Trenger man flere forsøk må man betale selv... Og mange trenger mer enn tre forsøk pr. barn...

Men det er verdt hvert øre om premien blir en liten en:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...