Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Til baby nyfødt og en 2 åring.2 åringen må kunne ligge å sove i den.Så det må være individuelle rygger på den.Bør ikke være så dyr for kommr nok ikke til å bare bruke den.Noen tips ca pris?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Herqules raptor twin har separat rygg og to svingbare hjul foran og er bare 79 cm bred, kan ha sittedelen vendt fra deg eller mot deg - koster 4500 kr ny GT - safari og Carena har tvillingvogner til 3-4000 kroner (carena sin koster 3000 tror jeg), men dette er breie vogner så du kan få problemer med å komme deg inn ut av dører med den og sittedelen er kun forovervendt. Må bruke softbag til babyen, så den er vendt fra deg også. Du kan jo se etter brukte OTH, DUowalker eller TFK - dette er gode smale vogner med separat rygg - og med de to førstnevnte kan du velge hardbag til babyen sånn at du har babyen vendt mot deg. Dette er også lette vogner, noe som er en fordel når du skal trille to barn, det er tungt... Bruker søskenvognen min myyye, så om du tror du kommer til å bruke den litt ville jeg heller ha satset på en skikkelig god vogn selv om den koster litt. Du kan kjøpe brukt og selge den igjen etterpå, da er det ikke sikkert det blir så dyrt likevel.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Hei! Jeg selger min TFK tvillingvogn. Se http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10850620 Her er det bilde av når man bruker en softbag og har større barn i setet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå