Gå til innhold

ABC!


idamor1983

Anbefalte innlegg

Er det noen som har fått søkt og/eller fått fødeplass på ABC avdelingen på Ullevål?

Jeg søkte for bare 1 uke siden ,og har allerede fått svar på at jeg fikk plass! Er så glad! :o).o):o)

Etter jeg fikk høre om denne avdelingen har jeg vært sikker på at dette er den rette plassen for meg...

Vil gjerne høre om det er andre som kanskje har erfaringer ang ABC.....

 

Klem fra ida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen erfaringer, men jeg er så pysete så jeg tar ikke sjansen på å velge bort alle smertestillende ting... ;o/

 

Kanskje jeg finner ut at jeg ikke har behov for noe sånt, og det er i så fall fint, men tør ikke å si på forhånd at jeg ikke vil ha lystgass, epidural og hele pakke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er! Jeg fødte mitt første barn der i 04. Var så fornøgd med alt. Oppfølging, jordmødre, stemmning, ordne mat og det meste selv. Så nå venter jeg mitt andre barn i januar, og vurderte å kjøre (har flytta) 2,5 timer til Oslo for å føde på ABC.. Sendte istedet en mail til sykehuset her og spurte om mulighet for vannfødsel (de bruker badekar,men bare om vanne ikke har gått..) og det fikk jeg!! Huuuurrrrraaaaaaaaa!! (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg fødte lillebror på ABC for et år siden, og er veldig glad for at jeg har fått fødeplass der igjen. Synes det var stor forskjell på ABC og en vanlig fødeavdeling. Veldig god oppfølging både før og etter fødselen, og bra at man får være på samme stedet, med de samme jordmødrene, på barsel også.

 

Jeg var på min første time med jordmor i dag, hos den samme jordmoren som jeg hadde oppfølging med forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...