Gå til innhold

ca pris på simo kombivogn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ordinær pris sist jeg sjekket var ca. 6700. I tillegg kommer alt av tilleggsutstyr som regntrekk, myggnett, stelleveske, seat inserts, parasoll, trekk til hjulene, ekstra handlenett, koppholder osv... Så da vi kjøpe vår vogn kom vi fort opp i 8-9000 med alt tilbehør. Men det hender at de store kjedebutikkene kjører kampanjer, og da kan man jo gjøre et kupp.

Jeg vurderer faktisk å selge min Simo kombi (sort/lys grå 06 modell) i tilfelle du vurderer å kjøpe pent brukt :-) I så fall er det bare å sende meg en pm slik at jeg kan gi deg mer info.

babyplaneten.no selger simo kombi, standard for 4990,- ca 1000 ,- mindre enn for eksempel reflex butikkene... Bare 300,- i frakt, og bestiller du mere, får du ikke mer i frakt, så lenge det bestilles samtidig. Har selv handlet der, og er veldig fornøyd.

Annonse

har du tilgang på finn.no, så selges der maange simo brukt. Varierende kvalitet, årgang og pris, men jeg så i sommer (da jeg solgte min egen) en veldig vakker 06 modell sort med ALLT til kun 2500,-. Simo selges ganske rimelig der, iom at der er stor tilgang på dem.. Jeg hadde en helt fin, med alle trekk, osv. fra 04 som jeg solgte for kun 1500.. Babyshop ny koster som de andre nevner 5-6000, alt etter utstyr du skal ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...