Jeannie77 Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Lurte på om noen av dere vet hvor jeg kan henvende meg ifm en ekstraordinær UL uten lege rekvisisjon i Drammen? Jeg syns det hadde vært greit å vite litt mere før uke 18...... På forhånd takk!!
Brunetta =) Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Vet ikke hvor dette er i Drammen men i asker har dem en gynekolog som tar ul og den er privat. Ca 14 dagers ventetid. Jeg skal dit i morgen. Spennende.
Lillemor73 Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 På Gynelogklinikken (gamle St.Joseph..) kan du få ul når som helst bare du betaler for timen. Du kan også få time tidligere på sykehuset dersom det er noe spesielt du bekymrer deg for (f.eks arvelige sykdommer i familie, medisinbruk etc...) Du kan uansett få time hos jordmor på BBS når du vil, og er du bekymret er de flinke til å "ta en titt" ekstra. Jeg fikk ul hver 4.uke på sykehuset i Drm under siste sv.skap pga jeg tar medisiner som muligens kunne føre til misdannelser. Har født to ganger på Drm tidligere, og har bare ros å si om både leger og jordmødrene der :-) Lykke til :-)
Jeannie77 Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2007 Tusen takk for tipset!! Jeg har ikke noe konkret jeg vet om, men det er alikevel greit å sjekke om alt ser "normalt" ut..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå