Gå til innhold

Noen som anbefaler Jon Hausken??

Anbefalte innlegg

Er det noen som har lykkes hos han?? vi skal snart igang igjen og lurer på hvor og hva vi gjør.. har jo hatt våre 3 forsøk i danmark og ønsker noe nytt..

Har hatt mye kontakt med Jon på både tlf og mail og han virker super flink..

Eller er det andre steder vi bør søke..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10163907-noen-som-anbefaler-jon-hausken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

Hører ikke til her... men er innom og leser av og til, følger feks med på de som har vært på bli gravid!!

Blir jo engasjert av all dere slitere sine historier.. dere er jammen sterke og tøffe!! Blir gode mødre hele gjengen til slutt!!

Men, over til saken!! Hausken er knalldyktig! Kjenner noen som har blitt foreldre pga han ja..

Hadde eg trengt hjelp på denne måten, hadde han absolutt vært førstevalget!!!

Tror han er veldig flink med å tenke nytt.. finne et opplegg som passer akkurat for deg.. ikke bare følge en"mal" liksom!

Masse lykke til ihvertfall, uansett hvor du havner!!

*klem*

Hei.

Han bruker mer individuelt opplegg enn andre standard pakker på andre klinikker. Kjenner flere som har fått barn i år...takket være han.

Jeg ble gravid på sykehuset der han jobbet tidligere før han startet for seg selv. Er nå 19 uker.

Annonse

Hei Tullemor1

Jeg har en gutt på 2 år som vi fått med hjelp av IVF. Forsøket blev gjort på Haugesund Sykehus av Jon Hausken. Da vi skulle begynne med søskenforsøk tok vi kontakt med Jon Hausken på privat klinikken hans. Jeg var ikke i tvil om at jeg ville ta forsøket der. Han og de andre som jobber der er utroligt flinke og det jeg liker med Jon Hausken er at han er så ærlig og rett frem.

Vi tok søskenforsøket vårt på klinikk Hausken. 2 ivf forsøk og 2 graviditeter, utrolig flaks men jeg takker Jon Hausken for det. Er nå i uke 36 med en lillebror til sønnen min.

Masse lykke til til dere:)

Enten klinikk Hausken eller i Trondheim! Det er de to beste plassene i Norge for ivf. Hausken er utrolig dyktig. Vi gikk der etter å ha begynt på offentlig sykehus, noe som tok sinsyk lang tid! På Klinikk Hausken var vi i gang etter 1. samtale. Hausken er virkelig interessert i at akkurat DU skal føle deg bra og komfortabel med alt som skjer rundt deg og alt du må igjennom. Han gir ingen falske løfter og sier alt som det er!

Klaff på 1. forsøk med ivf og icsi også, er nå lykkelig gravid, 12+6.

Masse lykke til.

Hei:)

Vi hadde først 4 forsøk på sykehuset i Haugesund ved fertilitetsavd. der.

Etter litt om og men, bestemte vi oss for å satse på Hausken og tok vårt 5 forsøk der.

Klikk på nicket mitt, så ser du hvilken fantastisk jobb Hausken gjør:o)

Hausken klarte det på første forsøk da han går litt andre veien mtp medisin m.m. Han er helt fantastisk og vi er han evig takknemlige for vår vakre sønn, lille Ole :o)))

LYKKE TIL!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...