Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Vi skal snart sette igang igjen, og vet ikke hvem og hvor.. har jo hatt 3 forsøk i danmark og ønsker å velge noe annet.. Har hatt en del kontakt med Jon Hausken og fått masse gode råd og svar.. og vi er hjertelig velkomne opp til han.. Andre som har vært der og lykkes??? Eller har andre forslag??
Gjest Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Hørt mye bra om Hausken, tenkte å oppsøke han om vi ikke lyktes i det offentlige....det sies han er en av de fremste på ivf...og om han ikke kan hjelpe har han ett stort kontaktnett i utlandet og er godt kjent der. Men vi slapp det da... Dette har jeg hørt av noen i Haugesund som ar brukt han og som kjenner han.
Freja Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Har vært til behandling hos Hausken. Positiv test i januar på første fullførte forsøk(først et avbrutt). Vil absolutt anbefale klinikken. Kjempehyggelig personale og vi følte oss veldig godt ivaretatt. Har hørt at han er en av dem som har høyest suksessrate i Norge. Han lager til individuelle opplegg. Prøver andre medisiner og metoder hvis det ene ikke fungerer. Jeg har fått inntrykk av at mange klinikker kjører samme behandling gang etter gang selv om det ikke fungerer. Det må også legges til at jeg er 37 år (ca samme alder som deg hvis jeg ikke husker feil) og ingen ungfole lenger. Men det er håp likevel. Babyen kommer om 8 uker og jeg er Hausken evig takknemlig :-) Lykke til med valget av klinikk
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 23. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2007 åhh spennende da.. snart mamma .o)) Ja føler nå at jeg blir mer og mer sikker på at jeg skal til Haugesund..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå