Gå til innhold

Kontroll på sykehuset overstått

mamamimmi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Tilbake fra sykehuset har jeg gode nyheter. Ctg-kurven var fin, blodtrykk fint, ingen tegn på graviditetstoxikose så langt. Trombocytter fremdeles lave, fibrinogen-dimer litt höy. De tok blodpröver for autoimmunitet; anti-fosfolipider, ANA og noen andre ting som jeg ikke husker, for å se om der var annen grunn till de lave trombocyttverdiene. Hvis det er sånn kan jeg få kortison og ev. trombocyttplasma (transfusjon) ved födselen.

Men akkurat nå kan jeg gå videre i graviditeten og ungen få bli der inne i magen og vokse seg sterk. Dette er en stor lettelse for meg.

Stor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er nok mange her inne som har tenkt på deg i dag.

Det var gode nyheter!

Krysser fingre for deg!

Skrevet

Ja, det var gode nyheter!!! Lykke til videre i svangerskapet! Har ikke greie på prøveresultatene dine, men at ungen får være lenger i magen og vokse seg sterk er jo veldig bra! Kan tenke meg at du er lettet ja!

Klem tilbake

Skrevet

Så godt å høre mamamimmi :)

Nå får du slappe av og kose deg videre. Er så kjempeglad på dine vegne, at du endelig skulle få oppleve å bli mamma igjen.

Stor klem

Skrevet

Har forresten sendt deg en privat melding, men den har du kanskje ikke sett...?

Skrevet

Så flott mamamimmi, det var nok en lettelse for deg ja. Det var godt og høer, og nå håper jeg du får fortsatt god oppfølging og at lille barnet får bli i magen lenge enda.

Skrevet

Tenkte mye på deg i går, så dette var godt å lese :-) Flott at du får god oppfølging og det høres ut som de tok tester for å undersøke alle tenkelige årsaker. Håper du greier å slappe av nå og nyte tiden :-) Hvordan er formen din om dagen?

Skrevet

Så fint at det går bra med dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...