mamamimmi Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Hei, Tilbake fra sykehuset har jeg gode nyheter. Ctg-kurven var fin, blodtrykk fint, ingen tegn på graviditetstoxikose så langt. Trombocytter fremdeles lave, fibrinogen-dimer litt höy. De tok blodpröver for autoimmunitet; anti-fosfolipider, ANA og noen andre ting som jeg ikke husker, for å se om der var annen grunn till de lave trombocyttverdiene. Hvis det er sånn kan jeg få kortison og ev. trombocyttplasma (transfusjon) ved födselen. Men akkurat nå kan jeg gå videre i graviditeten og ungen få bli der inne i magen og vokse seg sterk. Dette er en stor lettelse for meg. Stor klem
~Vimsemor~ Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Vi er nok mange her inne som har tenkt på deg i dag. Det var gode nyheter! Krysser fingre for deg!
chianti70 Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Ja, det var gode nyheter!!! Lykke til videre i svangerskapet! Har ikke greie på prøveresultatene dine, men at ungen får være lenger i magen og vokse seg sterk er jo veldig bra! Kan tenke meg at du er lettet ja! Klem tilbake
Gjest Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Så godt å høre mamamimmi Nå får du slappe av og kose deg videre. Er så kjempeglad på dine vegne, at du endelig skulle få oppleve å bli mamma igjen. Stor klem
Gjest Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Har forresten sendt deg en privat melding, men den har du kanskje ikke sett...?
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Så flott mamamimmi, det var nok en lettelse for deg ja. Det var godt og høer, og nå håper jeg du får fortsatt god oppfølging og at lille barnet får bli i magen lenge enda.
nungo Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Tenkte mye på deg i går, så dette var godt å lese :-) Flott at du får god oppfølging og det høres ut som de tok tester for å undersøke alle tenkelige årsaker. Håper du greier å slappe av nå og nyte tiden :-) Hvordan er formen din om dagen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå