Gå til innhold

De siste par dagene har jeg lagt meg kl 21!

Anbefalte innlegg

Er helt utkjørt jeg om kvelden jeg! Håper det bare er fordi det er hardt å komme igang...Vet det blir enda verre når Magnus begynner i barnehagen og jeg må levere....uff...minner meg på å ringe kjøreskolen! Nå MÅ jeg bare ta lappen!

Fortsetter under...

Oj, jeg legger meg bare seinere og seinere... drar ut tiden for da blir det liksom lenger til jeg skal på jobb. Men nå har jeg ferie, så nå legger jeg meg før midnatt! ;)

Når det er sagt; Hvordan har du klart å få barn uten å ha lappen?? Mannen min mente det ikke gikk an. Han mente også man ikke kunne gifte seg uten at man hadde lappen, egentlig ikke forlove seg heller, men det prøvde vi og det gikk visst likevel. Jeg måtte ta lappen for å bli gift og bli mor rett og slett!!! Angrer ikke for på si det sånn, har kjørt så utrolig mye bil det siste året!

Må le prinsessemari! Du er så god! I min familie har det i flere generasjoner blitt laget barn uten sertifikat, er faktisk bare min mor som hadde sertifikat da hun drev med barnlaging! Så du får hilse til lineapappan og si at han tar nok feil!

Men merker godt nå at jeg savner å ha lappen. Bor veldigveldig sentralt, men jobber i gokk, og selv om jeg får sitte på med kollegaer er det noe med å kunne bestemme selv når man skal dra!

Lineapappaen mener fortsatt at han har rett!! *klaskesegipannen*

Nei, få deg lappen! Det forenkler hverdagen betraktelig, og hvem vet kanskje det er det som skal til før nr 2 setter seg?? (Ååååå, hadde det bare vært så enkelt!!)

Det var en skikkelig barriære for meg dette med lappen, men med giftemål som gulrot hjalp det veldig!!!! Lur mann!! Med kone som drikker sjelden har han alltid sjåfør... ikke det at det er så mange situasjoner hvor det hjelper nå, vi er jo aldri ute sammen! hehe

Mamma er så imponert over at han fikk meg til å gjøre det. Hun tok lappen etter at begge brødrene mine kom til verden (så jeg har jo hørt om tilfeller tidligere... må være noe som gikk før og ikke nå, da kanskje... hmm...) og det var sliiiiiiiiitsomt. På tross av alle skrekk historiene hennes så ble ikke jeg overbevist før han sa: "Jeg gidder ikke gifte meg med en som ikke har lappen". Kjørelæreren min elsket historien min om hvorfor jeg begynte hos henne så hun fortalte den til "alle". Hun og jeg har fortsatt et spesielt bånd. I slutten av april 2005 meldte hun meg til oppkjøring og sa klart i fra at nå måtte jeg sette i gang skulle jeg bli gift. 9.mai fikk jeg lappen og 27. august giftet vi oss! Snart to år nå og jeg er lykkelig, lykkelig, lykkelig!!!

Phui, blei langt dette, men jeg ligger på sofaen med kjempe vondt i magen, type spist feil ting!

Takk for komplimentet. Det varmet!!

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...