Gå til innhold

laken til barnevogn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg har kjøpt laken str 40cm*90cm på Barnas Hus (59 kr) til å ha i vogna. Tror de pleier å ha inne på Kid og, men det har jeg ikke funnet.

Vet ikke om jeg skal ha tisselaken i vogna- i så tilfelle blir det bare under stompen. Har hørt at det kan bli veldig klamt å ligge på.

Formsydd laken eller rett og slett et helseteppe over. Greit uansett med laken for å beskytte madrassen. Tisselaken trenger du ikke. Jeg har hatt to barn og de har enda ikke tisset hverken i seng, vogn eller noe annet sted med bleie på. Hadde tisselaken i senga til å begynne med for sikkerhets skyld men det er KJEMPEKLAMT for barn, så det ville jeg ikke hatt.

Jeg synts madrassen i baggen var litt hard så vi la ett frote hånkle i flere lag opp på madrassen og brukte rett og slett gulpeklutene jeg selv sydde av flanelslaken som laken opp på der igjen.

Vi har aldri brukt tisselaken verken i seng eller vogn. så synes ikke du trenger det. Men ett deilig korthåret lammeskinn er jo deilig å ligge på da, da trenger du ikke noe på det igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...