Gå til innhold

Noen her inne som har snøring på "mensen" og gravid samtidig??


Lunagirl

Anbefalte innlegg

E if terminkalk bare 5+1 idag. Men har allerede hatt gravide-tegn i ca 2 uker? Kvalm, trøtt, enorme humørsvingninger, ømme bryster, svimmel.. De vanlige greiene. Men eg kan ikke fatte og forstå det! De to andre gangene fikk eg ikke tegnene før rett etter eg skulle ha mensen. Og blei ikke kvalm for eg va over 6 uker på vei, enda mitt andre sv.sk. va med tvillinger?? Og i tillegg til dette har vi vært kjempe-påpasselig med kondom etter eg hadde mensen sist. Og da kommer eg (endelig) til Spørsmålet:

Har hørt at man kan ha "mens" etter man e blitt gravid. Men e ikke den veldig ulik vanlig mens?? Noen som har erfaringer, eller vet noe om dette?

Lurer fælt på dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ei venninde av meg hadde mensen i ni alle sine ni mnd som gravid..

hun visste ikke engang at hun var gravid før hun dro til legen med store magesmerter som da viste seg å være rier...

Så det skjer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mest vanlig i de fire første mnd av svangerskapet. Jeg hadde blødning rundt datoen for menstruasjonene jeg skulle hatt (er ti uker på vei). Denne var ikke så kraftig som vanlig mens, og det var mer gammelt blod. Og iblandet tykk utflod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym:Bestod mensen av mye slim og sånn som mensen vanligvis gjør?? Var vel annerledes også i forhold til det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...