SuperMoM <3 Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Da har jeg vært til UL igjen og de sier at de ikke kan se noe foster inne i foster sekken.. Bare noe veldig veldig lite noe.. En prikk for å si det slik..! Hcg hadde steget fra 5000 til 14 890 siden fredag og fostersekken hadde blitt 10 mm større.. Så ser veldig dårlig ut for den del.Skal tilbake på mandag for en siste sjekk og har også satt opp time på utskraping,fordi de tror ikke dette er noe normalt svangerskap.. Så har jeg vel egentlig ikke noe her inne og gjøre,så ønsker dere alle lykke til.
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Oi, det var trist=( Er det mulig de kan ta feil?
SuperMoM <3 Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2007 Tror ikke det.. Vet ikke.. Er sikkert derfor jeg skal på UL på mandagen også,for å være sikker.. Hun sa hun var 99% sikker,men ville vente til mandagen og se igjen da. Så jeg har bare vært veldig deprimert siden jeg fikk vite det.Trøster meg selv med at jeg har jo en nydelig sønn og kan jo prøve på nytt.. Alt er jo egentlig ikke over enda.Gjenstår jo bare å se på mandag,men som sagt så såg det veldig dårlig ut:(
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 neeei! så trist da:( no blei eg lei meg.... uff da,ditta va dumt:(
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Uffda.. Er så trist når sånt skjer. Men er som du sier, du kan prøve på nytt og du får kose deg med den herlige sønnen din=) Håper alt går bra
Jordbæret <3 Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Huff så leit. Jeg mistet i mai, og måtte ha utskrapning. Min første tanke da jeg våknet av narkosen var at jeg skulle prøve igjen med en gang. Den store depresjonen kom først etter et par tre uker. Men nå sitter jeg her da og er ti uker på vei igjen, og er overlykkelig for det. Da virker hele den tunge perioden så fjern, og alt det vonde mindre vondt. Så jeg ønsker deg lykke til videre og håper du snart er på vei igjen. Stor trøsteklem sendes din vei!
SuperMoM <3 Skrevet 22. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2007 Veldig trist at det skulle bli slik da.Hadde egentlig håpt på at alt skulle være bra i dag,men sånn ble det da ikke.Muttern sier at jeg må da bli veldig lett gravid da,siden jeg ble det så raskt etter siste mann.Tok p-piller fra februar - slutten av april.Og har nettopp sluttet og amme.. så får vel bare sette i gang igjen.Om vi klarer det da.Min kjære reiser på sjøen i midten av September,så det kommer da an på når tid det blir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå