Gå til innhold

Til dere som har prøvd dette før!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle mine 3 ganger har det vært stikkinger og murringer, og det har jobbet mye nedi der hehe.. men har dessverre en kjemisk og 2 sa.. så har ikke blitt noe spire som har blitt der.. .o(

Ønsker deg lykke til..

http://www.snartgravid.com/plassen/showthread.php?t=39796

Her har du en tråd fra "Snart gravid" om symptomer i rugetiden for dem som testet positivt.

Personlig hadde jeg "alle" symptomene den første uka etter innsetting, men så ble plutselig kroppen normal igjen og testen negativ...

Lykke til!

:-)

Heisann. på de innsettingene som jeg gikk på progesteron så hadde jeg mye sympt...ømme bryst og stikninger...0 graviditet.

på fyrse forsøk UTEN hormoner satt etter min egen syklus så kjente jeg INGENTING.....GRAVID. murringene som gravid kom ei uke etter pos. test.

Jeg hadde mitt ivf forsøk for 2 år siden.ble gravid ,mistet i uke 7.Men altså hadde en del murringer i nederst imagen.husker spesielt ett skikkelig tak som kom på natten.konstanterte med meg selv at det var da det festet seg,(noe jeg tror da) men det klorte seg ikke ordentlig fast.Nå skal vi igang med spraystart den 30 august.spennende.håper jeg reagerer like bra på mdisinene denne gang ,det eneste jeg hadde problemer med sist var egguttak.det var vondt synes jeg.da tenkte jeg faktisk ,dette gjø jeg aldrig igjen.men hva gjør man ikke for å få den lille etterlengta .lykke til .

Annonse

Tror det der er veldig individuelt! Jeg hadde menssmerter de siste dagene før testing og var sikker på at tanta var rett rundt hjørnet, men var altså da gravid. Fikk også sinnsykt god luktesans et par dager før test, men dette tenkte jeg ikke over der og da. Men tror det er like normalt som unormalt med masse symptomer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...