Lunagirl Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Hei! Jeg skjønner ingenting. Er 5+1 uker på vei, er mitt tredje sv.sk. Har de siste iaf to ukene hatt skikkelig problemer med mat! Ikke sånn at eg blir dårlig av det, men ingenting smaker som det skal?! Blir SÅ skuffa hver gang eg har laget middag, og virkelig gleder meg til å spise. Tenker at NO skal det virkelig smake! Syns alt e så vassent, eller smaklaust, på en måte? Så det ender med at eg ikke klarer å spise meg mett, og eg e konstant sulten. Har gått ned i vekt og alt. E rimelig fortvila, iom at eg alltid har vært veldig glad i god mat. Og eg vet at det bare er meg som reagerer, for sambo, ungene, og middagsgjester synes maten er like god som alltid. Har ikke hatt noe lignende i de to tidligere sv.sk. Noen andre som har hatt/har noe sånt?
Meg og gutten min Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 tja... jeg er ikke noe glad i middagsmat. spiser mye heller brød og knekkebrød. her om dagen kjøpte jeg fiskeboller, og gledet meg til vi skulle spise, men da jeg hadde forsynt meg, ble jeg kvalm, og fiskeboller var ikke godt i det hele tatt lengre!
dolly29 Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Jeg har ikke klart å spist kjøtt, kylling og "rene" kjøttprodukter. Er ikke kvalmen, så det sikkert litt psykisk;)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 jepp know that feelin`. satt å ønsket meg mat og da jeg fikk maten smakte den og luktet helt ræva.så ble bare litt drikke og to biter. kjedelig at det skal være sånn
Aina L Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Jeg sliter veldig med maten om dagen og det er kjedelig. Samboeren min er utdannet kokk, og er så dyktig på kjøkkenet, og selv har jeg jobbet mye med mat. Vi er begge to veldig glad i å lage mat og hygge oss sammen rundt bordet, men de siste 4 ukene har jeg slitt mer og mer med maten. Stekt mat lukter ille, hvitløk klarer jeg ikke lenger, pålegg jeg alltid har spist gjør at det vrenger seg i magen. Det er slitsomt for samboeren og for andre som ønsker å be oss på mat. Håper virkelig dette gir seg med tiden, for det er kjedelig. Det eneste som er positivt?? er at jeg ikke har gårr opp i vekt enda og jeg er 10+5 i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå