Mamma2OO5 Skrevet 22. august 2007 #1 Del Skrevet 22. august 2007 Fikk beskjed om å spise ingefær tabletter. Kjøpte på helsekost, men syntes ikke det hjalp veldig mye. Nå har kvalmen min gått over så jeg får liksom ikke prøvd mer. men veit at om man skal ta må man gå på de en stund for at det skal funke og at man må ta opptil 6 om dagen. Jeg kjøpte merket urizal, den er fin for gravide. Bare et tips, kan funke for noen og alt er vel verdt å prøve? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mie86 Skrevet 22. august 2007 #2 Del Skrevet 22. august 2007 fint med tips til kvalme. må være den værste plagen i svangerskapet. pjuhh.. jeg fikk anbefalt reisesyke tabeletter: postafen heter de. de funka som det! Var bare litt synd at en kunne bare ta to om dagen. men de hjalp meg MASSE:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma2OO5 Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 22. august 2007 Ja det har jeg hørt også, men de holder jo i 24 timer så det skal el ikke være nødvendig å ta flere? Jeg blir så bilsjuk så jeg har ALLTID et par pakker i hus. Fullstendig katastrofe om jeg ikke har det he he. Men jeg blir så trøtt av de, blir du? Tok faktisk en da jeg var på mitt værste her for noen uker tilbake og den hjalp:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vårunge08 Skrevet 22. august 2007 #4 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg er mye bedre nå. Ble sykemeldt pga kvalme noen dager i forrige uke, da fikk jeg 'tatt meg igjen' med søvn (sov natt og dag) og ble da etterhvert i stand til å spise igjen. Nå passer jeg på å sove mer enn vanlig og kjemper i meg 3 brødskiver med ripsgele til frokost. Dette funker! Nesten ikke kvalm lenger, men jeg må huske å spise jevnlig da, kan ikke bli skikkelig sulten, da blir jeg kvalm igjen.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mie86 Skrevet 23. august 2007 #5 Del Skrevet 23. august 2007 jo jeg ble så utroli trøtt av de.. var heldigvis sykemeldt pga kvalmen da. så fikk nå kvile. syns ikke de varte så veldi lenge.. men det var vel bare meg å kvalmen..heh. det er viktig å ikke bli sulten.. da kommer jo kvalmen snikende med en gang.. pjuh. heldigivs bedre- men spiser ofte enda, redd for å bli kvalm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå