Gå til innhold

Ang .30+, 10. september på Bare blåbær

Anbefalte innlegg

Tips!

Hva med å bestille et bord på stikkord "Gravid", "30+", et navn eller noe annet? Jeg møtte også opp 16. august, men turte ikke se for mye på magene til alle som satt der, - så jeg dro bare hjem igjen. Kanskje friskogrask eller noen av dere som var der sist kan bestille, dere som vet hvor mange som var der, også plusse på iallefall oss to som ikke fant frem :-) Husk å skrive opp stikkordet eller navnet bordet er bestilt på, her inne!

Synes forresten kl 17 er tidlig å møtes, da jeg må ha barnevakt. Kanskje vi kan ta treffet kl 20 en gang innimellom også? Vi kan jo ta det opp hvis flere er i samme situasjon? Skal prøve å få tak i barnevakt til den 10. september.

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Tipset tas til etterretning. Drar på ferie i dag, men skal ordne med reservasjon når jeg kommer tilbake.

Synd at du ikke fant oss, vi var fire stykker som "fant hverandre" uten å vite av hverandre på forhånd, men jeg ser poenget... (Og noen i målgruppa trenger jo ikke nødvendigvis å ha store mager heller, så å kun ha det som indikasjon på hvem man skal "menge" seg med kan jo bli HELT feil... :o))

Jeg foreslår å reservere bord til åtte stykker, men det hadde vært fint med en tilbakemelding fra dere som har lyst til å komme i tilfelle det anslaget blir helt feil (ikke alle bordene der som er like greie å utvide...)

Når det gjelder tidspunktet så er det ingen grunn til at vi ikke kan treffes senere ved neste korsvei; noen av oss hadde lyst til å spise og da ble det foreslått "mer eller mindre etter jobb", men det synes jeg vi kan variere på for det er klart at det er forskjell på hva som passer best for de ulike.

Håper at du "Anonym" - og flere med deg - får til å komme den 10. i alle fall, og som sagt; rekker du ikke å komme til klokka fem så vil vi nok bli sittende en stund.

er det bare dere med mager, eller kan også vi som har nedkommet i august også komme? Vet det var planlagt treff for de over 30 år i august en gang, men innen den tid så lå jeg på fødestua eller var havnet på barselavdelingen....Så fikk aldri med meg det treffet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...