Golli Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Jeg melde meg akkurat inn i vektklubb.no, skal prøve å gå ned 12 kilo i første runde, kjenner jeg er kjempe gira nå! Har levd litt for fett i ferien, og så ble jeg sykemeldt og da fortsatte det gode liv da.. Så nå har jeg fått nok! Dette SKAL jeg klare! Flere her inne som er inne på vektklubb.no? Hvordan går det med dere??
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Det er jo kjekt å prøve å gå ned i vekt før enn blir gravid,men håper ikke du fortsetter etter at du har funnet ut at du har en liten spire.
Golli Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 Når jeg får vite at jeg er gravid så er det slutt på all slanking! Har litt for mye på kroppen nå, så det kan no hjelpe meg å bli gravid med å prøve å gå ned noen kilo. Men jeg vil fortsette å spise sunt og trene igjennom hele svangerskapet.. Å.. Jeg var å hjalp min veldig høygravide besevenninne å vaske ned leiligheten idag, og vesla hennes lå og hikka i magen, så innmari fasinerende, jeg gleder meg sånn til å bli gravid nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå