Gå til innhold

Fikk rosabrun utflod på papiret i går(på selveste IKM dagen:-/ nedtur delux!


ღventer på lykkelitenღ

Anbefalte innlegg

i dag har jeg bare hatt bittelitt.UFF nei tenk om det er en begynnende mens???!! neineinei! Men er ikke det vanlig å ha litt smøblødninger likevel rundt ikm? noen som har opplevd det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann:)

 

Var til legen selv på lørdag,begynte plutselig å blø,fikk da beskjed om at det ikke var uvanlig å ha menslignende blødninger frem til uke 12.fikk oxo ta ultralyd for å vere på den sikre siden,og der lå ett bittelite foster med ett hjerte som dunka:)

Så her var alt i skjønneste orden:)

Har du tatt test da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har blødd i 2 uker nå......så hjertet banka på ul forrige uke. Skal på ny ul i morra. Gynekologen sa at det ikke hadde noe å si for spira, men tror nok ikke på det før etter ul i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok takk for svar jenter.Det er håp enda da. Skal jeg ta en ny test i dag?er ikke det litt tidlig,har vel hcg i kroppen til det evnt.blir støtt ut med en kraftig blødning? eller? har ikke peiling jeg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytt dytt for dette lurer jeg også på. jeg har spottet brunt i hele dag på ikm og så var det lite spor av blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det fortsat går bra her,tok en ny test i dag og den var positiv.Har spotta litt i 3 dager.I natt fikk jeg 3 lyserøde dråper men ingenting i dag,bare litt brunt på papiret.Virker som det begynner å avta. Håper det.Er 4+0 i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...