mamma tiL 1stor+2små Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 og litt lei meg.Snakket med legen min på torsdag om å ta ut spiralen i dag.Jo,da det skulle gå det,men jeg måtte ta noen jernsprøyter,for jeg hadde lav blodprosent og nesten ikke jernlager i det hele tatt.Hun tok noen blodprøver av meg før jeg gikk,bare for å se om jeg hadde gått opp noe i de siste måndene. Jeg glad og fornøyd,hentet ampullene til jernsprøytene på apoteket på mandag og gledet meg slik til gårsdagen .Da jeg kom til legen,anbefalte hun meg på det sterkeste om å vente i alle fall en måned til med å ta ut spiralen,da blodprosent min var gått ned de to siste månedene.Hun ville gi meg jernet først og se måle meg igjen,for å se at jeg hadde gått opp,men hun kunne ikke nekte meg å ta den ut,men synes det ikke var forsvarlig på det nåværende tidspunkt.Jeg hadde også blitt gravid fort sist,så da var hun redd for at jeg kom til å bli det denne gangen også. Hva annet kunne jeg si enn, "ok jeg venter i en måned da" Jeg som nesten følte meg som en prøver nå.Uff,jeg er litt lei meg nå jeg.Vil så gjerne ha en liten spire
Golli Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Huff.. Ikke kjekt å få slike beskjeder.. Men du får se det positive i det, det er jo bare 1 mnd, og det går fort! Den lille spiren kommer nok tidsnok, selv om det er surt å måtte vente lengre enn man trodde. Skjønner deg veldig godt, når man er klar for det, så er man VIRKELIG klar! Hadde stor trua på at jeg var gravid denne mnd, men tanta kom den, og det nesten en uke?? for tidlig.. Skjønner ikke det der. Så da får vi vente en mnd ilag:) Dette skal gå bra! Og det skader jo heller ikke å tørr trene litt;) Nyt tiden sammen denne mnd, ikke stress så går nok denne mnd veldig fort:)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2007 Ja,det er nettopp det,vi var så utrolig klare.Først tenkte vi at vi ville prøve når gullgutten vår var 6 mnd,men fikk beskjed om å vente ok,vi ventet og så fikk jeg klarsingnal og så stoppskilt igjen,uff blir litt frustret jeg. Hadde vært på apoteket og greier å kjøpt blueclear ferilitetsmonitor med teststrimler,men får jeg brukt dem denne måndene,nei.Vel,vel,de kommer jo ikke bort. Ja,vi får holde samme vi da,så får vi se om vi kanskje får en spire i sammen.
Golli Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Jeg skjønner godt at du bli veldig frustrert da! Ikke noe kjekt i det hele tatt! Ja, vi får holde sammen! Så blir det nok en liten spire på oss begge snart:) Har kjøpt el tester og graviditetstester idag, så nå får vi begynne på 2.pp.. Har ingen barn fra før, så jeg gleder meg noe villt til å bli gravid:)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 Det er godt at du kan forstå at jeg blir frustrert,enkelte kan ikke forstå det siden,det bare er en måned det er snakk om,men så ligge er en lite tanke i hode på meg,hva om hun ikke er fonøyd da heller,hva da,råder hun det fra meg da også????Hvor lenge går det før hun er fornøyd igjen? Jeg kan godt forstå at du gleder deg,det er en fantiastisk opplevelse.Kan jeg spørre om hvor gammel du er?
Golli Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Hun kan jo ikke nekte deg.. Men hun vil nok bare ditt beste, men er fremdeles frustrerende når en er så klar for barn! Krysser alt jeg har for at alt går bra hos legen neste gang!! Og det er jeg sikker på at det gjør:) Jeg er 24 år, og er gift med verdens beste mann:) Har 1 års bryllupsdag om 1 mnd:) En du?
To tupper Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Forstår frustresjonen din veldig godt, MEN........ Det må alltid komme et , men........ Du skal være veldig glad for at legen din tar situasjonen alvorlig. Tenk om hun bare hadde fjernet spiralen og sagt "hopp i høyet" og bli gravid. Hun tenker nok bare på ditt og din fremtidige spires beste! du vet jo det at det tar tid å få den perfekte spiren for akkurat deg. Det er verdt å vente på. Har selv en datter på 3 år, og en sparkende spire som kommer til oss rundt 19 oktober. Vi var prøvere i 8 pp før det klaffet med nr 2 så jeg vet at ventingen er pyyyyton. Lykke til, og vær glad legen bryr seg!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. august 2007 Golli*1.pp* Nei,hun sa det selv også,at hun ikke kunne nekte meg,men hun frarådet meg det og jeg stoler på henne og hun er veldig omsorgsfull og derfor stoler jeg på det hun sier og følger hennes råd.Håper bare at den er ute om 3 uker. Jeg er 38 år,samboer snilleste mann.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. august 2007 Småsøsken kommer til oss 19.10 Jeg er fullstendig klar over det du sier,men ,som du sier ,det er alltid et men,jeg klarer ikke å la være å være skuffet og bittelitt lei meg. 8pp er en stund,men mange som sliter lengre,jeg er så pass gammel etterhver at jeg er redd at det skal gå ut over fruktbarheten,selv om legen er redd jeg kommer til å bli graivd fort,siden jeg ble det sist. Har hatt en sa,før jeg fikk gullgutten,så det er også noe jeg tenker på.Håper at når jeg får en spire så sitter den og det er mer sannsynlig at det skjer,hvis blodprosent er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå